شاگرد محمد نوری در کافه موسیقی می‌خواند

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

خواننده ارکستر سمفونیک تهران از اجرای خود در روز ۲۲ شهریورماه در کافه موسیقی خبر داد.

محمدرضا صادقی؛ خواننده ارکستر سمفونیک تهران در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین از اجرای خود در “کافه موسیقی” تهران و در روز ۲۲ شهریورماه خبر داد و گفت: در کافه موسیقی که برنامه ای است با حضور بزرگان موسیقی و به نقد و بررسی موسیقی‌های اجرا شده می پردازد؛ چند قطعه را اجرا خواهم کرد. حامد پورساعی نوازنده چیره دست گیتار کلاسیک در این اجرا من را همراهی خواهد کرد.

این مدرس آواز ادامه داد: در این برنامه سه قطعه از آلبوم تازه خود که به سبک پاپ کلاسیک است را برای مخاطبان اجرا می کنم. همچنین درخصوص صوت و وضعیت علمی خوانندگی در آموزشگاه‌های موسیقی کشور به بحث خواهیم نشست و پاسخگوی سوالات حضار خواهم بود.

صادقی در ادامه سخنان خود گفت: این برنامه دومین برنامه از سلسله برنامه های کافه موسیقی است که با مدیریت اجرایی داریوش تقی پور و مدیریت پژوهشی مهدی رفعتی و همچنین حضور جمعی از بزرگان عرصه موسیقی برگزار می گردد.

محمد رضا صادقی از شاگردان ارشد مرحوم استاد محمد نوری و دکتر محمد سریر بوده است. از جمله فعالیت های او می توان به همکاری اش با ارکستر ملی ایران و ارکستر زهی ارمنستان اشاره کرد. او فعالیت حرفه ای اش را در سال ۷۳ آغاز کرد و از جمله آثارش در مدت سه سال شاگردی نزد استاد نوری می توان به تیتراژ پایانی فیلم “لیلی با من است” اشاره کرد.

درجلسه قبل کافه موسیقی علاوه بر معاونت هنری وزیر ارشاد هنرمندان عرصه موسیقی نیز همچون شهرام ناظری، دکتر محمدرضا چراغعلی، ایمان جعفری پویان، بهرام دهقانیار، حافظ ناظری، مانی رهنما، اهورا ایمان، رضا تاجبخش و … حضور داشتند.

پایان پیام/۴۳
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ارياس:

    سلام،خدمت استاد گرام،مى خواستم شرایط شاگردتون،چىه برای ثبت نام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.