شاید بعضی ها ناراحت شوند، اما کیفیت جام تختی مطلوب نبود

۲۱اردیبهشت،

مسئول برگزاری سی و سومین دوره مسابقات بین المللی جام جهان پهلوان تختی گفت: باید قبول کنیم این دوره از رقابت های جام تختی به هیچ عنوان در سطح ایده آل و مطلوب برگزار نشد.

رحیم جدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: به عنوان مسئول برگزاری این دوره از مسابقات جام تختی وظیفه دارم حقیقت را بگویم شاید بعضی ها از صحبت هایم ناراحت شوند اما اعتقاد دارم مردم همواره بهترین قاضی می باشند.

وی ادامه داد: وقتی رقابتی با نام جهان پهلوان تختی برگزار می گردد باید همچون مسابقات جام جهانی حدود ۱۵ هزار تماشاگر در سالن حضور داشته باشند نه اینکه تعداد کشتی گیران از تماشاگران بیشتر باشد.

جدی در پاسخ به این سوال که چرا کشورهای خارجی استقبال چندانی برای حضوردر جام جهان پهلوان تختی نداشتند، گفت: ما باید مکاتبات و مراودات بین المللی بیشتری با مسئولان تازه فدراسیون جهانی و سایر کشورها داشته باشیم و با ارتباط خوبی که برقرار می کنیم  آنها را مجاب کنیم تا حضور پرقدرتی در تورنمنت های کشور ما داشته باشند.

وی با بیان این که شاید صحبتهای من برای بعضی ها خوشایند نباشد تصریح کرد: نمی خواهم بگویم که مسئولان فدارسیون زحمت نکشیدند اما چرا باید یک چنین تورنمنتی در کشور ما برگزار شود و کشتی گیران صاحب نام دنیا از آن استقبال نکند مگر غیر از این است که ایران یکی از مهمترین قطب های کشتی جهان است؟

جدی در ادامه تاکید کرد: باید با تشکیل یک کمیته کارشناسی سبب عدم استقبال تیم های خارجی از تورنمنت های کشور ما بررسی شود تا همچون قبل شاهد برگزاری مسابقات بین المللی جذاب در ایران باشیم.

وی افزود: کمیته روابط بین الملل  فدراسیون نقش تعیین کننده ای در برقراری تعاملات مناسب با سایر کشورها دارد به همین منظور ترخاق که به تازگی در این کمیته قبول مسئولیت کرده امیدورام با توجه به سوابق درخشانی که در عرصه مدیریت دارد بتواند برای سال آینده نهایت رایزنی ها را برای برگزاری هر چه باشکوه تر مسابقات بین المللی جام تختی انجام دهد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.