شایعات دربارهٔ آی‌فون بعدی

۳۰م دیماه ،

در حالی که چند ماهی بیشتر از عرضه آی‌فون پنج اپل نگذشته، شایعاتی دربارهٔ نسخه بعدی آ‌ی‌فون با سایز صفحه نمایش ۴٫۸ اینچی انتشار یافته است.
به گزارش خبرها خارجی موبنا، اپل گوشی آی‌فون ۵ را اواخر تابستان سال ۲۰۱۲ راهی بازار کرد.
در حالی این شرکت اقدام به ساخت گوشی با صفحه نمایش ۴ اینچی کرد که تولید گوشی‌های بزرگ‌تر از ۴٫۵ اینچی باب شده بود. بر این اساس شایع شده که اپل در صدد ساخت گوشی‌ آی‌فون با سایز ۴٫۸ اینچی است تا با Galaxy SIII سامسونگ رقابت کند.
بر اساس گزارش وب پایگاه اینترنتی خبری چایناتایمز، گوشی iPhone 5S که احتمالا با نام ‘iPhone Math’ اوایل تابستان به بازار می‌آید علاوه بر صفحه نمایش بزرگ، از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی هم بهره می‌برد.
آی‌فون ۵ نسل ششم و آخرین نسل معرفی شده از گوشی‌های هوشمندی است که توسط شرکت اپل ساخته‌ شده‌ است. آی‌فون ۵ اواخر تابستان ۲۰۱۲ در جریان کنفرانس اپل در سانفرانسیسکو رونمایی شد.
این نسخه از گوشی آی‌فون به طور کلی از آلومینیوم و شیشه ساخته ‌شده‌ و از سیستم‌عامل آی‌او‌اس ۶ بهره می‌برد. بر اساس ادعای اپل آی‌فون ۵ نازک‌ترین گوشی هوشمند ارایه شده توسط این شرکت ‌است. آی‌فون ۵ نیز همانند آی‌فون ۴S به دستیار صوتی هوشمند سیری مجهز است.
صفحه نمایش آی‌فون۵ کمی کشیده‌تر از ۴S و از ۳٫۵ اینچ به ۴ اینچ رسیده است. وضوح تصویر صفحه نمایش ۱۱۳۶ × ۶۴۰ پیکسل است و تراکم پیکسلی آن نیز ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ و اشباع رنگ نیز ۴۴ درصد نسبت به نسخه قبلی افزایش پیدا کرده ‌است.
بر اساس گزارش شرکت دیسپلی‌میت، صفحه نمایش آی‌فون ۵ یکی از بهترین صفحه نمایش‌هایی است که تاکنون ساخته شده است.
صفحه نمایش آی‌فون ۵ نسبت به آیفون ۴S دارای انعکاس کمتر و کنتراست و دقت بیشتری نسبت به فناوری Super AMOLED HD استفاده شده در گوشی‌های سامسونگ است.
همچنین شیشه استفاده شده برای صفحه نمایش این گوشی ضدخش است.


iTanalyze.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.