شباهت جثه احمدی‌نژاد با استان سمنان!

فروردین ۱۴۰۳

محمدرضا رحیمی باز هم با یک توصیف غیرمنتظره از احمدی نژاد تمجید کرد. معاون اول رئیس جمهور که پیش از این جملات عجیبی در مدح احمدی نژاد گفته بود، امروز از آخرین تریبون هایی که در دولت دهم در اختیارش قرار می گیرد استفاده کرد و در جمع مردم حسین آباد کالپوش گفت: استان سمنان همانند احمدی نژاد جثه اش کوچک ولی اراده اش قوی است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ رحیمی در حالی جثه احمدی‌نژاد را با مساحت استان سمنان مقایسه کرده که بر اساس تقسیمات کشوری استان سمنان هفتمین استان بزرگ کشور است و با ۹۷٬۴۹۱۱کیلومتر مربع مساحت، بالاتر از استان‌های پهناوری مثل خراسان، هرمزگان و خوزستان قرار دارد.

به جز کرمان، استان‌های زادگاه همه روسای جمهور پیشین کم مساحت‌تر از استان سمنان می باشند. استان یزد، زادگاه سید محمد خاتمی با ۷۳٬۹۴۱کیلومتر مربع مساحت، هشتمین استان بزرگ ایران به حساب می آید، آذربایجان شرقی، زادگاه رهبر معظم انقلاب با ۴۵٬۶۵۰کیلومتر مربع مساحت یازدهمین استان پهناور ایران است، همدان، زادگاه بنی صدر -رئیس‌جمهور مخلوع- با ۱۹٬۳۶۸کیلومتر مربع مساحت از نظر وسعت در رده بیست و سوم استان های پهناور کشور قرار دارد و استان کرمان، زادگاه هاشمی رفسنجانی با مساحت ۱۸۱٬۷۸۵ کیلومتر مربعی اش اولین استان پهناور ایران است.

منبع: مجله مهر


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.