شبکه مجازی NGOها راه‌اندازی شد

معاون مرکز امور زنان و خانواده از راه اندازی اولین شبکه مجازی سازمانهای مردم نهاد خبر داد و گفت: سازمانهای مردم نهاد می توانند عملکرد های خود را از طریق این شبکه اطلاع رسانی کنند.
به گزارش خبرگزاری مهر، پروین هدایتی با اشاره به شعار امسال به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: مهمترین مولفه های سرمایه های اجتماعی انسجام و مشارکت مردمی و ظهور آن در سازمانهای مردم نهاد است و مهمترین بروز در کنار هم قرار گرفتن دولت، بازار و بخش مردمی ،سازمان های مردم نهاد هستند و این اهمیت ویژه سمن ها را نشان می دهد.
وی اظهار داشت: دسترسی به سامانه های مطلوب اجتماعی وقتی امکان پذیر است که هماهنگی مطلوبی بین سه سطح ذکر شده با شاخصه های اعتماد،انسجام و حضور فعالانه و هماهنگی سازمان ها و نهاد های مسئول وجود داشته باشد.
وی از ایجاد بانک اطلاعاتی سازمانهای مردم نهاد فعال در حوزه زنان خبر داد و تصریح کرد: در این زمینه اقدام به شناسایی سازمانهای مردم نهاد جدید شده است و تا کنون حدود ۲ هزار سمن در سطح کشور در حوزه زنان شناسایی شده که همه شناسنامه دار هستند.
هدایتی راه اندازی اولین شبکه مجازی سازمانهای مردم نهاد را از دیگر اقدامات صورت گرفته در این حوزه دانست و گفت: سازمانهای مردم نهاد می توانند عملکرد های خود را از طریق این شبکه اطلاع رسانی کنند.
وی شناسایی سازمانهای مردم نهاد جدید را از برکات سفرهای استانی هیئت دولت دانست و گفت: در راستای توانمند سازی حوزه زنان تا کنون ۶ نشست منطقه ای برگزار شده که آموزشهای لازم در حوزه های مدیریتی و ساختاری در آنها داده شده است.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.