شبکه های رادیویی به ۵۰ شبکه افزایش خواهد یافت

جام جم آنلاین: معاون صدای رسانه ملی گفت: شبکه های رادیویی تا سال ۱۴۰۰هجری شمسی به ۵۰ شبکه افزایش خواهد یافت.

به گزارش واحد مرکزی خبر،آقای صوفی در گردهمایی مدیران شبکه ها و گروههای برنامه ساز رادیو افزود: افق ما در دهه ۹۰ حضور بیشتر و بهتر رادیو در سپهر رسانه ای کشور است.

وی گفت: بر این اساس راهبرد ما حفظ مخاطب فعلی و جذب مخاطب بیشتر و همچنین افزایش رضایتمندی مخاطبان است.

صوفی افزود: برای تحقق این راهبرد به هدفگذاری های کمی و کیفی و همچنین برنامه ریزی نیاز داریم.

معاون صدای رسانه ملی گفت: یکی از برنامه ریزی های مطلوب تحول در محتوای برنامه هاست و تحول باید به ارتقاء کیفیت برنامه ها منجر شود.

صوفی با اشاره به برگزاری همایش افق رسانه با موضوع “اخلاق در رسانه” افزود: التزام عملی به اخلاق رسانه ای از اولویت های رادیو است.

وی گفت:‌ برخی از الزامات اخلاق رسانه ای شامل کیفیت مطلوب برنامه ها، رعایت عفت کلام و احترام به مخاطب،‌ توجه به دستورالعمل ها و مقررات سازمانی و همچنین خودداری از اعمال سلایق شخصی است.

صوفی با بیان اینکه میزان مخاطبان رادیو در بهار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است افزود:‌ براساس هدفگذاری های انجام شده، شبکه های رادیویی باید افزایش مخاطب داشته باشند.

معاون صدای رسانه ملی با بیان اینکه امسال سال ایده های نو است گفت:‌ تعداد عناوین برنامه های رادیویی از ۷۰۰ عنوا ن در سال ۹۰ به ۹۰۰ عنوان در سال ۹۱ افزایش یافته است.

صوفی افزود: رادیو تابستانه به عنوان یک شبکه فصلی راه اندازی شد و تاسیس شبکه هایی مانند این نیز در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: امیدآفرینی از اولویت های برنامه سازی در رسانه است و باید دستاوردها در بخش های گوناگون را در جامعه بیان کرد و کماکان تاکید بر تولید برنامه های شاد و مفرح است.

صوفی اشاره به نامگذاری امسال به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی افزود: همه شبکه های رادیو موظفند بیش از آنچه در برنامه دارند برای تحقق این شعار برنامه سازی کنند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.