شبکه پنج ملی می شود

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتاز نیوز

شبکه پنجم تلویزیون که پیش از انتصابات امروز معاون سیما به عنوان شبکه تهران شناخته می‌شد، به یک شبکه ملی تبدیل می‌شود. به گزارش خبرنگار مهر، امروز سه‌شنبه ۲۵ آذر علی اصغر پورمحمدی معاون سیما در حکمی مجید زین‌العابدین مدیر پیشین شبکه سه سیما را به عنوان مدیر شبکه پنج منصوب کرد. در این انتصاب از پنجمین شبکه تلویزیون به عنوان شبکه “تهران” نام برده نشده و مأموریت آن نیز در زمینه اقتصادی تعریف شده است.شبکه پنج ملی می شود

از تغییرات جدید شبکه‌ها اینگونه است که از این پس شبکه پنج دیگر تنها در استان تهران قابل دریافت نیست بلکه تمام هموطنان در سراسر کشور می‌توانند این شبکه را دریافت کنند. بنابراین پنجمین شبکه تلویزیون به یک شبکه ملی تبدیل شده است. 

محوریت فعالیت‌های شبکه پنج از این پس اقتصادی خواهد بود. به ویژه که شعارهای رهبری در چند سال گذشته همواره شعارهای اقتصادی بوده است و شعار سال ۹۳ نیز «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» نام‌گذاری شده است. بنابراین از این پس ماموریت اصلی شبکه پنج در راستای بحث‌های اقتصادی رقم خواهد خورد.

از آنجایی که شبکه پنج دیگر ماهیت شبکه استانی بودن تهران را از دست می‌دهد این احتمال وجود دارد که شبکه استانی تهران نیز راه‌اندازی شود.

.:: سرویس فرهنگ و هنر ممتاز نیوز | اخبار ::.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.