شبیه سازی بزرگ ترین شرکت آنالیز داده های ورزشی از جام جهانی / برزیل در فینال اسپانیا را می‌برد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال جهان – بزرگ ترین شرکت آنالیز داده های ورزشی با شبیه سازی ۶٫۴ میلیون مسابقه موفق شد پیش بینی های جالبی انجام دهد که برای سرگرم شدن و جلب توجه مردم به این مسابقات تاثیر گذارند.

خسرو خرم / در این شبیه سازی‌ها متوجه می‌شویم که برزیل به اتفاق اسپانیا در فینال خواهند بود و برزیل موفق می گردد که با نتیجه ۱ بر ۰ اسپانیا را شکست دهد.
پروژه پیش بینی نتایج را اولین بار بلومبرگ اسپورت بلافاصله بعد از پایان قرعه کشی آغاز کرد. این شرکت، شرکت پیشرو در زمینه آنالیز مسابقات ورزشی است. بلومبرگ اسپورت آنالیز های اساسی را برای این مسابقات انجام داد تا جائی که هر مسابقه در این تورنمنت را تا صد هزار بار شبیه سازی کرد.
این شرکت ۶٫۴۰۰٫۰۰۰ مسابقه را در این آنالیز محاسبه کرد. قبل از آغاز هر مسابقه به تیم ها یک ضریبی را داد که براساس کیفیت، ریتینگ، فرم آنها و شرایط آب و هوائی بود.
در این شبیه سازی تنها تیمی که در هر شرایطی به یک هشتم نهائی راه پیدا می‌کند برزیل است. از این گروه به غیر از برزیل، مکزیک نیز به دور بعدی صعود می‌کند. طبق پیش بینی بلومبرگ اسپورت گروه دی نامشخص ترین گروه خواهد بود که ایتالیا و انگلیس به دور بعد صعود می‌کنند و اروگوئه و لوئیس سوارز مکان سوم را بدست خواهند آورد.
اما می‌رسیم به مهمترین گروه برای ما. متاسفانه در این گروه طبق پیش بینی بلومبرگ اسپورت، آرژانتین و بوسنی بدون زحمت بسیاری به دور بعد صعود می‌کنند. البته بوسنی در دور بعد از فرانسه با نتیجه ۲ بر ۱ شکست خورده و از دور مسابقات حذف می‌شود.
طبق این پیش بینی برزیل (۴۹٫۵ درصد ) آرژانتین (۳۶٫۷)، آلمان (۳۲٫۴) و اسپانیا (۲۹٫۳ درصد) شانس حضور در نیمه نهائی دارند.
شرکت دیگری به نام فانالیتیکز هم این پیش بینی ها را انجام داده که این شرکت هم برزیل را در صدر و کلمبیا و آرژانتین و اسپانیا را دیگر حاضرین در نیمه نهائی به حساب آورده است.
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.