برنامه های شب های ماه رمضان در برج میلاد تهران

مدیرعامل برج میلاد تهران با تشریح برنامه های ماه رمضان در برج میلاد بلندترین برج کشور از اطعام ایتام، برگزاری نمایشگاه های مختلف با موضوع رمضان در میان کشورهای اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، فرزاد هوشیار پارسیان با بیان این مطلب گفت: همه ساله همزمان با آغاز ماه رمضان، برج میلاد تهران به عنوان یکی از جاذبه های تازه شهر تهران برای گردشگران و شهروندان تهرانی ویژه برنامه های گسترده ای برای شهروندان تا پاسی از شب دارد تا مردم بتوانند پس از افطار به گردش و تفریح بپردازند.

وی افزود: کارگاه آموزشی رویت هلال ماه رمضان، راه اندازی غرفه قرآن بخوانید جایزه بگیرید، اطعام ایتام کودکان، جشنواره رمضان میراث مسلمانان و راه اندازی غرفه های بین الملل کشورهای اسلامی ،برگزاری نشست های موضوعی جشنواره رمضان میراث مسلمانان، برگزاری مراسم شب های قرانی با حضور قاریان مصری و ایرانی از جمله این برنامه هاست.

به گفته هوشیار پارسیان، برگزاری اکسپوی بین المللی هنرهای قرآنی، ویژه برنامه میلاد امام حسن مجتبی(ع)، تصویرسازی با موضوع فلسطین به مناسبت روز قدس، نورافشانی لیزری روی بدنه برج میلاد در عید فطر از دیگر بخش های برنامه است.

مدیرعامل برج میلاد تهران با اشاره به برگزاری نمایشگاه های مختلف توضیح داد:نمایشگاه هنرهای اسلامی، نمایشگاه خیریه، نمایشگاه سوغات و صنایع دستی، اکسپوی سفال کاربردی، نمایشگاه زیست محیطی، نمایشگاه غذا، خودروهای کلاسیک، رواق هنرهای ایرانی و … از دیگر نمایشگاه های برپاشده در ایام ماه رمضان در بخش های مختلف برج میلاد تهران است.

وی با بیان اینکه بازدیدکنندگان از ابتدای ماه رمضان می توانند از ساعت ۱۸ تا ۲ بامداد از نمایشگاه و برج میلاد تهران بازدید کنند، تصریح کرد:برج میلاد تهران در طول این ماه پربرکت میزبان شهروندان و گردشگران در لحظات افطار نیز خواهد بود. همچنین شهروندان علاقه مند می توانند سفره های افطاری خود را به برج میلاد تهران آورده و در فضاهای پیرامونی برج ضمن استفاده از برنامه های گسترده برج میلاد تهران، روزه خود را در بلندترین برج پایتخت باز کنند.

هوشیار پارسیان با اشاره به اینکه هر شب برج میلاد میزبان ۵۰ نفر از ایتام خواهد بود، افزود: همچنین شهروندان می توانند در طرح ایتام کودکان با برج میلادتهران مشارکت داشته و می توانند به عنوان شهروندان سخاوتمند افطاری های خود را برای ایتام آورده و از آنها در سازه راس برج میلاد تهران پذیرایی کنند. شهروندان علاقه مند می توانند در تماس با واحد فرهنگی و هنری برج میلاد تهران، افطاری های خود را به برج میلاد تهران آورده و از کودکان یتیم پذیرایی کرده و در صواب آن نیز شریک باشند.

مدیرعامل برج میلاد تهران، گفت: برج میلاد تهران ویژه برنامه هایی برای ایام عزاداری و شب های قدر دارد. این ویژه برنامه ها به مدت ۵ شب خواهد بود که جزییات آن در روزهای آینده اعلام می گردد. پس از ایام شب های قدر ویژه برنامه های ماه رمضان ادامه پیدا می کند. /ل

باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. لیلافلاح:

    با عرض سلام ..وخسته نباشی خدمت شما …بسیار برنامه جداب وخوبی هست تشکر میکنم.از زحمات شما..

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.