شتاب گرانی پژو ۲۰۷ افزایش یافت

شتاب گرانی پژو 207 افزایش یافت

شتاب گرانی پژو ۲۰۷ افزایش یافت

ممتازنیوز: قیمت پژو ۲۰۷ اتومات در بازار پس از ثبت افزایش باورنکردنی به مرز ۳۸ میلیون تومان رسید.

به گفته فعالان بازار خودرو، پژو ۲۰۷ اتومات که دو روز قبل با قیمتی برابر با ۳۶ میلیون تومان معامله می شد، امروز قیمت خود را به ۳۸ میلیون تومان رسانده است تا افزایش دو میلیون تومانی قیمت را در کارنامه خود به ثبت برساند.
افزایش قیمت این خودرو در شرایطی رقم خورده که پژو ۲۰۷ از ابتدای تابستان سال جاری تا کنون گرانی ۱۰ میلیون تومانی را تجربه کرده است.
این خودرو در ابتدای تابستان قیمتی حدود ۲۸ میلیون تومان داشت در حالی که هم اکنون بهای آن به ۳۸ میلیون تومان رسیده است.
به اعتقاد کارشناسان وضعیت نامطلوب تولید و عرضه این خودرو دلیل اصلی گراین های پی درپی و متوقف نشدنی ۲۰۷ در بازار است. به گفته آنان، به طور طبیعی وقتی که تولید پایین بیاید، عرضه هم کم می‌شود و در نهایت قیمت خودرو در شرایطی که میزان تقاضا تغییری نداشته افزایش می یابد. البته در این بین نباید نقش واسطه و دلالان بازار خودرو را از یاد برد.
آمار منتشر شده توسط انجمن خودروسازان نیز گفته های فعالان بازار را تایید می کند چرا که تولید این خودرو در ۵ ماهه امسال بیش از ۶۰ درصد کاهش داشته است.
در شرایطی که میزان تولید ۲۰۷ در ۵ ماهه ابتدایی سال قبل چهار هزار و ۷۱۵ دستگاه بوده این رقم در ۵ ماه امسال به هزار و ۸۴۹ دستگاه رسیده است که این ارقام حاکی از افت ۶۰٫۸ درصدی تولید این خودرو است.
همچنین تولید مردادماه این خودرو افت ۹۰٫۳ درصدی را در کارنامه خود به ثبت رسانده به طوری که تولید آن از ۵۲۷ دستگاه در مردادماه پارسال به ۵۱ دستگاه در مردادماه امسال کاهش پیدا کرده است.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.