شرایط مطلوب اقتصادی نیازمند همت عالی و دیپلماسی فعال است

اردیبهشت ۱۴۰۳

عضو ارشد حزب اسلامی کار با بیان اینکه تحقق حماسه اقتصادی از وضع موجود تا وضع مطلوب همت عالی و عمومی می‌طلبد، گفت: نقش دیپلماسی فعال و بین‌المللی توام با تدبیر در به وجود آوردن شرایط مطلوب قابل انکار نیست.

“سهیلا جلودارزاده” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ملزومات تحقق حماسه اقتصادی گفت: درک شرایط موجود در اقتصاد و چشم‌انداز ترسیم شده باید مبنای حرکت، نقشه راه و برنامه‌ریزی‌های آتی باشد، چرا که تحقق این حماسه از وضع موجود تا وضع مطلوب، همت عالی و عمومی می‌طلبد.   
 
وی ثبات اقتصاد و رشد شاخص‌های آن را اولویت اقتصاد امروز ایران ارزیابی و تاکید کرد: برای رسیدن به شرایط مطلوب، تولید ثروت و اضافه کردن به درآمدهای ارزی کشور در درجه اول اهمیت قرار دارد و این مهم اقتصاد و قدرت خرید مردم را ثابت کرده و انگیزه و شوق فعالیت در عموم ایجاد می‌کند.
 
عضو ارشد حزب اسلامی کار با بیان اینکه بخش خصوصی اقتصاد ما برای نگه داشتن کار و تولید و امکانات حمایت نمی‌شود، اظهار داشت: شرایط سرمایه‌گذاری باید با فعالیت، کار و تولید محقق شود و برای رسیدن به آن دولت باید تضمین مهمی به مشارکت‌های مردم در اقتصاد اختصاص دهد.   
 
وی تصریح کرد: حمایت از تولیدکننده‌ها به جای پنهان کردن دلارها و سرمایه‌گذاری در کشورهای دیگر شرایط ایجاد انگیزه برای تولید‌کننده‌ها را بیشتر فراهم کرده و سبب تثبیت قیمت ارز می‌شود.   
 
جلودارزاده به نقش وزارت امور خارجه فعال و توام با عقلانیت اشاره داشت و تاکید کرد: نقش دیپلماسی فعال و بین‌المللی توام با تدبیر در به وجود آوردن شرایط مطلوب اقتصادی قابل انکار نیست، همچنین باید در جلب حمایت و مشارکت همگانی نیز استفاده کرد.   
 
عضو ارشد حزب اسلامی کار در پایان با بیان اینکه شرایط امروز اقتصاد برای مردم ما قابل درک است، خاطرنشان کرد: یک روز سرشار از آرامش را نمی‌توان با یک ثانیه آشفتگی مقایسه کرد؛ رونق اقتصادی سبب جلب اعتماد مردم شده و این مهم با کمک خداوند با برنامه عاقلانه و منطقی دولت تحقق می‌یابد.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.