شرایط استفاده از سرویس تلفن‌های ثابت اعتباری

۲۹فروردین۱۳،

 

سرویس تلفن‌های ثابت اعتباری در استان‌هایی مثل قزوین و مرکزی و در بخشی از تهران راه‌اندازی شده است.
 
مشترکان می‌توانند با استفاده از سرویس تلفن‌ ثابت اعتباری با توجه به نیاز خود، از قبل میزان مصرف تلفن را مشخص و از افزایش کارکرد بی‌رویه و ناخواسته جلوگیری کنند.
 
کسانی که متقاضی استفاده از این سرویس می باشند می‌توانند به مرکز مخابرات در استان مربوطه خود مراجعه و این تلفن را خریداری کنند.
 
هزینه اولیه وصل تلفن ثابت اعتباری در سال قبل ۱۰ هزار تومان درنظر گرفته شده و تعرفه مکالمات تلفن ثابت اعتباری با تلفن ثابت فعلی فرقی نداشته است.
 
به گزارش ایسنا مشترکان با استفاده از تلفن ثابت اعتباری می‌توانند قبل از آغاز هر دوره با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات ارتباطی با تعیین و پرداخت کارکرد تلفن خود در طول دوره، از افزایش مصرف جلوگیری کنند، چراکه با پایان اعتبار پرداخت شده، پس از تماس و اطلاع به مشترک، تلفن خود به خود، قطع خواهد شد.
 
اما در کارت‌های تلفن ثابت اعتباری، فرد می‌تواند هویت خود را حفظ و کارتش را در صورت اتمام، شارژ و یا هویت تازهی احراز کند؛ متقاضیان استفاده از این سرویس می‌توانند با خریداری کارت شارژ از مراکزی که کارت شارژ سیم‌کارت‌های تلفن همراه را به فروش می‌رسانند، نسبت به خرید آن اقدام کنند.
 
بیش‌تر تجهیزات مورد نیاز برای این سرویس تولید داخل کشور بوده و تنها یکسری از آن‌ها باید از خارج از کشور وارد می‌شوند.
 
این سرویس تفاوتی با تلفن ثابت ندارد و فقط به عنوان یکی از سرویس‌های تازه محسوب می‌شود و متقاضیان به میزان شارژ خریداری شده، مصرف می‌کنند و صورتحساب برای آن‌ها ارسال نمی‌شود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.