شرایط پرداخت خسارت بدون کروکی پلیس

۰۷م آذر ،

بینا- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان گفت: تصادفات خسارتی تا سقف ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال نیازی به حضور پلیس در صحنه و ترسیم کروکی نداشته و بیمه آن را پرداخت می‌کند.
به گزارش بینا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان، مسعود غفوریان اظهار داشت: به منظور کاهش اتلاف وقت همشهریان عزیز و روان‌سازی ترافیک در سطح شهرها و جاده‌های استان کرمان بر‌اساس هماهنگی‌های به عمل آمده از سوی پلیس راهور ناجا با بیمه مرکزی در زمان وقوع تصادف خسارتی با شرایط ویژه نیاز به حضور پلیس و ترسیم کروکی نیست.
وی بیان داشت: بر اساس این هماهنگی در زمان وقوع تصادفات خسارتی تا سقف ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال خسارت طرفین می‌توانند بدون نیاز به ترسیم کروکی و به منظور دریافت خسارت به شرکت‌های بیمه شخص مقصر مراجعه کنند.
غفوریان تصریح کرد: این تصمیم به استناد ماده ۱۸ قانون بیمه اجباری مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری در مقابل شخص ثالث و برای رفاه حال شهروندان و جلوگیری از ایجاد ترافیک درهنگام تصادفات اتخاذ شده است.
وی اذعان داشت: گام اول برای بهبود وضع ترافیک، نظم در رفت و آمد و نیز تامین امنیت و سلامت شهروندان، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است و انتظار ما از رانندگان این است که همانند قبل همکاری لازم در این زمینه داشته باشند.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.