شرط عجیب «ویل اسمیت» برای بازی در یک فیلم!!

ویل اسمیت بازیگر سیاه‌پوست سینما برای بازی در قسمت دوم «روز استقلال» یک شرط بزرگ گذاشته است. او در خواست یک دستمرد ۵۰ میلیون دلاری کرده و گفته دستمزد قسمت سوم را هم الان باید دریافت کند.
به گزارش خبرگزاری فارس، وی به این خواست اکتفا نکرده و برای سومین قسمت فیلم هم همین مقدار دستمزد درخواست کرده و گفته هر دو مبلغ باید یک جا به او پرداخت شود!

تحلیل‌گران اقتصادی سینما نسبت به این درخواست کلان اظهار شگفتی کرده‌اند و می‌گویند بعید می‌دانند کمپانی فوکس قرن بیستم این مبلغ را به اسمیت بدهد.
مسئولان کمپانی فوکس قرن بیستم هم از شنیدن رقم درخواستی ویل اسمیت تعجب کرده‌اند، ولی نسبت به آن واکنش رسمی نشان نداده‌اند.

حالا معلوم نیست این حاضر به قبول پرداخت مبلغ ۱۰۰ میلیون دلار به ویل اسمیت می‌شود یا بازیگر دیگری را جایگزین او خواهد کرد.
از چند هفته قبل بحث تولید «روز استقلال ۲» جدی شد و کمپانی فوکس اعلام کرد فیلمنامه آن در حال تکمیل شدن است.
پخش این خبر با واکنش ویل اسمیت رو رو شد و او گفت فقط در ازای دستمزدی ۵۰ میلیون دلاری برای قسمت‌های‌ دوم و سوم حاضر به همکاری به این پروژه است.

منابع نزدیک به فیلم می‌گویند احتمال زیادی وجود دارد درخواست غیر منتظره ویل اسمیت باعث توقف روند تولید قیمت دوم آن بشود.
برخی دیگر هم می‌گویند تهیه‌کنندگان فیلم می‌توانند از بازیگر مطرح دیگری که دستمزد کمتری بخواهد به جای اسمیت استفاده کنند.
آن‌ها می‌گویند ویل اسمیت به خاطر انتخاب یک بازیگر دیگر به جای او نمی‌تواند شکایتی علیه کمپانی فوکس قرن بیستم کند. اما مسئولان این کمپانی به صورت ضمنی گفته‌اند ترجیح می‌دهند ویل اسمیت در نقش اصلی قسمت دوم فیلم بازی کند.

در قسمت اول این اکش ماجراجویانه علمی تخیلی -که سال ۱۹۹۶ به روی پرده سینماها رفت -اسمیت در نقش خلبانی ظاهر شد که با موجودات بیگانه فضایی مبارزه می‌کند.
دین دولین فیلم نامه نویس هم اکنون مشغول نوشتن فیلم نامه قسمت دوم «روز استقلال» است و هنوز اطلاعی از خط اصلی قصه آن در دست نیست.
قسمت اول فیلم با هزینه تولید ۷۵ میلیون دلاری خود، ۸۱۸ میلیون دلار در سطح جهانی فروش کند.


سیمرغ | تازه های فرهنگ و هنر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.