شرق کشور همچنان میزبان “وزش باد” / “تشدید بارش‌ها” در جنوب /تهران خنک‌تر می‌شود

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

طی سه روز آینده به تناوب سرعت وزش باد در استانهای شرقی و جنوب شرقی افزایش می یابد که این شرایط سبب ایجاد گردوخاک و کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا می گردد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز”جمعه۲۵ مردادماه ۹۲″اعلام شد،طی سه روز آینده به تناوب سرعت وزش باد در استانهای شرقی و جنوب شرقی و باشدت بیشتر در شمال سیستان و بلوچستان بویژه منطقه زابل و بعضی نقاط استان خراسان جنوبی افزایش می یابد که این شرایط سبب ایجاد گردوخاک و کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا می گردد.

براساس این گزارش ممتاز به نقل از، طی ساعات آینده در ارتفاعات مرکزی البرز نیز افزایش ابر و بارش های پراکنده دور از انتظار نیست و طی روزهای آینده دمای هوا درنوار شمالی کشور تا حدودی افزایش می یابد وهمچنین در سایر مناطق در این مدت پدیده قابل توجهی دیده نمی شود.
لازم به ذکر است، امروز و فردا در ساعات بعدازظهر در جنوب وجنوب شرق کشور بویژه استان های فارس، بوشهرو هرمزگان افزایش ابر و رگبارو رعدو برق پراکنده و وزش باد پیش بینی می گردد.
گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز امروز، کمی ابری ودر ارتفاعات افزایش ابر گاهی وزش باد پیش بینی می گردد  و در بیشینه خود با یک درجه کاهش نسبت به روز قبل به ۳۴ درجه و درکمترین حالت به ۲۴ درجه بالای صفر خواهد رسید.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.