شرکت هواپیمایی کردستان گامی در جهت توسعه پروازهای استان

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیر فرودگاه سنندج گفت: امضای تفاهمنامه سه جانبه شرکت هواپیمایی آسمان، گروه سرمایه‌گذاری کیاپرواز و استانداری کردستان برای ایجاد شرکت هواپیمایی کردستان اقدامی زیربنایی و تاثیرگذار در توسعه همه جانبه استان است که بعد اخذ مجوزهای لازم فعالیت خود را بصورت رسمی آغاز خواهد کرد.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، سهراب کلوندی امضای این تفاهمنامه را گامی در راستای توسعه پروازهای استان دانست و گفت: فراهم کردن شرایط فعالیت شرکت‌های هواپیمایی در کردستان گامی مهم در رشد سرمایه گذاری و توسعه همه جانبه استان است.

مدیر فرودگاه‌ سنندج مردم شریف کردستان را لایق خدمات بیشتری دانست و اظهار داشت: برای توسعه پروازهای کردستان تلاش زیادی صورت گرفت که شرکت هواپیمایی آسمان و گروه سرمایه‌گذاری کیاپرواز برای تحقق این مهم تلاش کردند.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته فعالیت شرکت هواپیمایی کردستان با تلاش فعالان این بخش و همکاری و پشتیبانی مسئولین استان در کشور نمونه خواهد شد.

کلوندی بر افزایش تعداد پروازهای استان کردستان تاکید و اظهار امیدواری کرد: با آغاز فعالیت‌های این شرکت در آینده شاهد افزایش پروازهای سنندج به اقصی نقاط کشور باشیم.

گفتنی است؛ چند روز پیش تفاهمنامه سه جانبه همکاری و قرارداد آغاز فعالیت شرکت هواپیمایی کردستان از سوی استاندار کردستان، مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری کیا پرواز به امضاء رسید.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.