شروع تبلیغات انتخاباتی دولت/ استقبال‌ معنادار از احمدی‌نژاد/ اعتراض به سخنرانی مشایی در اهواز

۳۱فروردین۱۳،

برخی از خبرها امروز تاکنون به این شرح است: مجله مهر: آیا این عکس ها خبرساز می گردد؟ انتشار یافتن تصاویر حاشیه ای از سفر محمود احمدی نژاد . کابینه اش به استان خوزستان، اگرچه در نگاه اول مثل حاشیه های همه ۱۰۱ سفر استانی قبلی دولت،امری طبیعی است. اما به نظر می رسد قرارداشتن بعضیعکس های خاص در این میان، ..

برخی از خبرها امروز تاکنون به این شرح است:

مجله مهر: آیا این عکس ها خبرساز می گردد؟ انتشار یافتن تصاویر حاشیه ای  از سفر محمود احمدی نژاد . کابینه اش به استان خوزستان، اگرچه در نگاه اول مثل حاشیه های همه ۱۰۱ سفر استانی قبلی دولت،امری طبیعی است. اما به نظر می رسد قرارداشتن بعضیعکس های خاص در  این میان، عملا ورود  دولت به رقابت های انتخاباتی خرداد ۹۲ را کلید زده است. بعضی از این عکس ها را ببینید:

استقبال معنادار از احمدی نژاد /تصاویر

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور صبح دیروز یکشنبه در سفر استانی به خوزستان وارد شهر اهواز شد

اعتراض به سخنرانی مشایی در اهواز/تصاویر

مهر: حضور اسفندیار رحیم مشایی در مراسم «حماسه حضور» در استانداری خوزستان با حاشیه هایی همراه شد که جو سالن این همایش را برای دقایقی متشنج کرد.هنگامی که در این مراسم که مربوط به تجلیل از نخبگان و ایثارگران خوزستان بود نوبت به سخنرانی رئیس جمهور رسید یکی از اشخاص حاضر ناگهان درخواست کرد که «جوانان دوست دارند آقای مشایی سخنرانی کند تا آنها با نظرات وی آشنا شوند».در این هنگام یکی از بانوان حاضر در این مراسم با اعتراضی شدید مانع از حضور مشایی به عنوان سخنران شد. این اعتراض وی سبب تشنج در سالن محل برگزاری مراسم شد.


– برگزیده
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.