شرکت اینتوئیت توانایی خود در بازار راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری را افزایش می‌دهد

۲۰
اردیبهشت

شرکت اینتوئیت توانایی خود در بازار راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری را افزایش می‌دهد

همکاران سیستم- شرکت اینتوئیت که یکی از عرضه‌کنندگان راهکارهای کسب و کار در آمریکا است، اخیراً شرکت دماندفورس را به قیمت ۴۲۰ میلیون دلار خریده است. دماندفورس از جمله شرکت‌هایی است که نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (crm) را با استفاده از فناوری پردازش ابری به مشتریان خود عرضه می‌کند.

به گزارش وب سایت enterpriseappstoday، این قرارداد شرکت دماندفورس را که به کسب و کارهای کوچک و متوسط خدماتی در زمینه بازاریابی و ارتباط با مشتری ارائه می‌کند، به زیرشاخه جدید شرکت اینتوئیت تبدیل خواهد کرد. این دو شرکت پیش‌بینی کرده‌اند در ماه می سال جاری این معامله خاتمه یابد.

شرکت دماندفورس هم اکنون در کشورهای آمریکا و کانادا بیش از ۵ هزار مشتری دارد. شرکت اینتوئیت نیز در میان کسب و کارهای کوچک و متوسط بیش از ۳۵ هزار مشتری دارد. اینتوئیت اعلام کرده است با راهکارها و محصولات خود زمینه ارتباط این ۳۵ هزار شرکت و سازمان را با بیش از ۳۰ میلیون مصرف کننده در ۱۵ صنعت مختلف برقرار کرده است.

شرکت اینتوئیت در زمینه بازاریابی با ایمیل، مدیریت اعتبار اجتماعی، و استفاده از شبکه‌های اجتماعی به عرضه راهکار می‌پردازد. این شرکت همچنین در طراحی و عرضه راهکارهای همراه تخصص دارد. حالا اینتوئیت با خرید شرکت دماندفورس می‌تواند در بازار نرم‌افزارهای ارتباط با مشتری و خدمات پردازش ابری نیز به فرصت‌های جدیدی دست یابد.

هم اکنون استفاده از راهکارهای همراه و شبکه‌های اجتماعی در نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری به یکی از روندهای پرطرفدار در میان کسب و کار و مشاغل تجاری تبدیل شده است. بنا بر پژوهشی که توسط موسسه نوکلوس صورت گرفته است استفاده از راهکارهای همراه و شبکه‌های اجتماعی می‌تواند بازدهی متصدیان فروش را تا ۲۶٫۴ درصد افزایش دهد. شرکت گارتنر نیز پیش بینی کرده است که یکپارچه‌سازی شبکه‌های اجتماعی با راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری به یکی از روندهای غالب در صنعت راهکارهای کسب و کار در سال ۲۰۱۲ تبدیل خواهد شد.

اخبار اخبار IT

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.