شرکت ریم گوشی هوشمند بلک بری ۱۰ خود را پاییز معرفی می‌کند

۹
اردیبهشت

شرکت ریم گوشی هوشمند بلک بری 10 خود را پاییز معرفی می‌کند

همکاران سیستم- گزارش‌هایی که از شرکت ریم به بیرون درز کرده است نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد گوشی هوشمند جدید خود را که بلک بری ۱۰ نام دارد، در اواسط ماه اوت سال جاری میلادی معرفی کند.

به گزارش وب سایت computerworld شرکت ریم به صورت رسمی درباره زمان دقیق عرضه بلک بری ۱۰ اظهار نظر نکرده است، اما تورستون هینز، مدیر عامل این شرکت در یک اظهار نظر کلی ابراز امیدواری کرده است این گوشی در نیمه دوم سال جاری وارد بازار شود.

شرکت ریم هفته آینده قصد دارد نمایشگاهی با عنوان کنفرانس جهانی بلک بری برگزار کند، اما تحلیلگران معتقدند ریم در این نمایشگاه جزئیات دقیقی درباره این گوشی هوشمند را فاش نخواهد کرد. برخی از منابع خبری گفته اند بلک بری ۱۰ از ماه اکتبر سال جاری وارد بازار خواهد شد.

شرکت ریم برای چند سال متوالی توانسته بود با گوشی‌های بلک بری خود بخش زیادی از بازار کسب و کارهای تجاری در آمریکا را تصاحب کند. اما برخی نارسایی‌های شبکه و تاخیر در عرضه گوشی‌های جدید بسیاری از مدیران  آی تی را مجبور کرد سیاست‌های جدیدی اتخاذ کرده و گوشی‌های هوشمند تحت سیستم عامل اندروید و آی او اس را جایگزین گوشی‌‌های شرکت ریم کنند. بی جهت نیست که سود شرکت ریم فقط در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۱ با بیش از ۷۰ درصد کاهش به رقم ۲۶۵ میلیون دلار رسیده بود.

گزارش های اخیر حکایت از آن دارد که شرکت اپل با گوشی آیفون خود رفته رفته جایگاه بلک بری را در بازار کسب و کارهای تجاری نیز کسب می کند.

اخبار اخبار IT

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.