شرکت “کرایسلر” صدها هزار خودرو را فراخواند

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

شرکت خودروسازی “کرایسلر” آمریکا، شعبه ایتالیایی “فیات”، برای حدود ۹۰۰ هزار دستگاه خودرو تولیدی خود در جهان به ویژه آمریکای شمالی به سبب مشکل ترمز فراخوان زد.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، این گروه خودروسازی اعلام کرد از یک اتفاق مرتبط با این مشکل که به زخمی شدن کسی منجر شده، آگاه شده است .

این منبع تصریح کرد: فراخوان مذکور به خودروهای کاربران ورزشی (اس یو وی) یعنی “جیپ گراند چروکی” و “داچ دورانگو” مربوط می گردد، این مدل ها بین سال های ۲۰۱۱ و ۲۰۲۲ تولید شده است .

“کرایسلر” تاکید می کند این تصمیم پس از تحقیق داخلی دربارهٔ بعضی از خودروها انجام می گردد که از مشکل سامانه ترمز حکایت دارد.

براساس این طرح، ۶۴۴ هزار و ۳۴۵ دستگاه خودرو در آمریکا، ۴۲ هزار و ۳۸۰ دستگاه خودرو در کانادا و ۲۱ هزار و ۳۷۶ دستگاه خودرو در مکزیک و ۱۵۹ هزار و ۶۸۵ دستگاه خودرو در نقاط دیگر جهان، بررسی خواهد شد.

این فراخوان تازه درحالی صورت می گیرد که یک شرکت دیگر خودروسازی آمریکا یعنی “جنرال موتورز” از اواسط فوریه با فراخوان دیرهنگام میلیون ها دستگاه خودرو مجهز به یک قطعه معیوب که به کشته شدن ۱۳ تن منجر شده است،مورد انتقاد شدید قرار دارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.