شریفات: هواداران پرسپولیس از باخت‌های دربی و کاپیتانی من ناراحت بودند/ نمی‌خواستم در استقلال بمانم و ذخیره شوم

شریفات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین در مورد اتفاقاتی که در این بازی دوستانه افتاد حرف‌هایش رااین گونه آغاز می‌کند:« نمی‌دانم چرا هواداران پرسپولیس همیشه بازیکنان استقلال رامورد محبت خود قرار می‌دهند. بازی ما پرسپولیس یک بازی دوستانه بود و اهمیت زیادی نداشت ولی من از همان لحظه که وارد زمین شدم با فحاشی عده‌ای از هواداران پرسپولیسروبه رو شدم. آنها به خانواده‌ام ناسزا گفتند و فکر می‌کنم از این ناراحت بودند که در زمان حضورم در استقلال ۴ دربی را بردیم و حتی من بازوبند کاپیتانی را بستم.»

شریفات که با دستانش عدد ۴ را به هواداران پرسپولیس نشان داد در این خصوص می‌گوید:«‌من تا حالادر یک مسابقه اینقدر فحش نشنیده بودم. من برای خودم شخصیت دارم و نمی‌دانم چرا یک بچه کوچک باید به من فحش بدهد. در بازی دیروز هیچ حرکتی انجام ندادم ولی وقتی با رفتارهای تماشاگران پرسپولیس روبه‌رو شدم عدد ۴ را نشان دادم چون این حق من بود و ۴ بار پیروزی در دربی برایم افتخار بزرگی است.»

شریفات در قسمتی از حرف‌هایش از علی کریمی کاپیتان پرسپولیس تشکر می‌کند. او می‌گوید:« دست آقای کریمی به عنوان کاپیتان پرسپولیس درد نکند. من می‌خواستم از ورزشگاه بیرون بروم ولی مثل اینکه هواداران پرسپولیس می‌خواستند مرا کتک بزنند و اگر چاقو هم دست آنها می‌دیدیم نباید تعجب می‌کردیم. کریمی من را راهنمایی کرد و باید از او تشکر کنم.»

از شریفات در مورد جدایی از استقلال سوال می‌کنیم که او اینگونه جواب می‌دهد:« من ۲ سال در استقلال بودم و در این تیم پیشرفت کردم. آقای مظلومی هم که به من کمک کرد و من باید از او و همچنین مدیریت استقلال تشکر کنم. شرایط استقلال بعد از تغییر و تحولاتی که دراین تیم انجام شد فرق کرد و من دوست نداشتم در استقلال بمانم و ذخیره شوم. این تیم بازیکنان زیادی گرفت و من هم صلاح دیدم از استقلال جدا شده و به فولاد بروم.امیدوارم بهترین بازی‌ها را برای فولاد انجام داده و با تیم خوبی که داریم مردم خوزستان را خوشحال کنیم.»‌

۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.