ششمین برد متوالی بارسلونا در لالیگا

در هفته ششم لالیگا تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان میهمان سویا بود که این بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود بارسا به پایان رسید تا کاتالان‌ها ششمین برد متوالی خود را جشن بگیرند.

در این دیدار، تروخوفسکی در دقیقه ۲۶ برای سویا گل زد تا پس از بازکردن دروازه رئال، نشان دهد راه گشودن دروازه بارسلونا، دیگر غول‌ اسپانیا را هم به خوبی می‌داند.

پس از این گل، آبی و اناری‌پوشان بر حملات خود افزودند اما درنهایت نیمه اول با همان نتیجه یک بر صفر به سود سویا به پایان رسید.

در نیمه دوم شاگردان ویلانووا به دنبال جبران نتیجه بودند و حملات گسترده‌ای را روی دروازه سویا تدارک دیدند اما بر روی یک غفلت و ضدحمله، نگردو در دقیقه ۴۸ برای دومین باز دروازه کاتالان‌ها را باز کرد تا بارسا ۲ بر صفر عقب بیفتد.

فشار بارسلونا که طبق معمول توپ و میدان را کاملا در اختیار داشت باعث شد تا فابرگاس در دقیقه ۵۳ یکی از گل‌های خورده را جبران کند. اخراج مدل هم در دقیقه ۷۲ باعث شد تا سویا زمان‌های باقی مانده تا پایان بازی را ۱۰ نفره ادامه دهد.

در شرایطی که این پیکار رو به پایان بود، فابرگاس در دقیقه ۸۹ گل تساوی را به ثمر رساند تا نتیجه ۲ بر ۲ شود.

با وجود تساوی، فشار بارسا همچنان بر روی دروازه سویا ادامه داشت تا اینکه داوید ویا تعویض طلایی ویلانووا در دقیقه ۹۳ گل سوم و پیروزی بخش کاتالان‌ها را به ثمر رساند تا بارسلونا درنهایت ۳ امتیاز ارزشمند را از خانه سویا بدست آورد و مقتدرانه با ۱۸ امتیاز به صدرنشینی در لالیگا ادامه دهد.

*نتایج سایر بازی‌ها به شرح زیر است:

والنسیا ۲ – رئال زاراگوزا صفر

گل‌ها: فقولی ۱۲ و ۵۹

مالاگا ۴ – رئال بتیس صفر

گل‌ها: خواکین ۱۳ پنالتی، ساویولا ۲۸، آمایا گل به خودی ۷۲ و ایسکو ۷۴

رئال سوسیداد ۲ – اتلتیک بیلبائو صفر

گل‌ها: گریزمن ۶۲ و ولا پنالتی ۷۲

امشب نیز رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو از دپورتیوو لاکرونیا پذیرایی خواهد کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.