شعار عجیب هواداران پرسپولیس در حضور پروین/علی فقط کریمی

به گزارش ایرنا، این تمرین پس از شکست پرسپولیس برابر الهلال عربستان ، پشت درهای بسته و در غیاب ‘مصطفی دنیزلی’ برگزار شد.

دنیزلی برای انجام امورشخصی راهی ترکیه شده است ودر غیاب وی ‘محسن آشوری’ وظیفه آماده سازی نفرات را برعهده داشت.

برای تماشای این تمرین ۵۰ هوادار در ورزشگاه درفشی فر حضور یافتند که برای دقایقی بین آنان دو دستگی به وجود آمد و زمانی که درگیری لفظی بین آنان بالا گرفت، ماموران نیروی انتظامی با حضور خود باعث آرامش شدند.

‘مهرداد پولادی’، ‘شیث رضایی’ و ‘آسمیر آودوکیچ’ تنها بازیکنانی بودند که در زمان ورود به ورزشگاه برای دقایقی مورد حمایت هواداران سرخ قرار گرفتند.

‘علی کریمی’ که ساعت ها پیش از آغاز تمرین در ورزشگاه درفشی فر حضور یافته بود، در طول تمرین بطور مداوم مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت.

‘جمشید زارع’ قائم مقام و’علی پروین’عضو هیات مدیره پرسپولیس نیز برای دقایقی جهت ایجاد آرامش بین هواداران روی سکوها حاضر شده و با آنان به گفت وگو پرداختند.

زمانی که علی پروین به روی سکوها رفت، هواداران پرسپولیس باسردادن شعار’علی فقط کریمی’ موجب تعجب علی پروین مدیر راهبردی تیم پرسپولیس شدند.

پس از این اتفاق پروین ورزشگاه درفشی فر را ترک کرد تا به گفته خود در مراسم ختم یکی از دوستانش حاضر شود.

این اقدام علی پروین با واکنش هواداران پرسپولیس مواجه شد.آنان تاکیدکردند که شرایط پرسپولیس مهمتر از امور شخصی است وپروین باید مقدمات باقیماندن علی کریمی را درپرسپولیس فراهم کند.

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز از حاضرین در این تمرین بود که با برتن کردن لباس ورزشی وارد زمین شد و به دروازه بانان ضربه پنالتی زد.

هواداران پرسپولیس از محمد رویانیان خواستند تا کریمی برای فصل آینده هم در این تیم باقی بماند.

۳۷۸۳/۱۵۹۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۱۱۲۴۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.