شکست ملوان در انزلی

جام جم آنلاین: تیم فوتبال ذوب‌آهن با نتیجه سه بر یک تراکتورسازی صدرنشین لیگ را شکست داد و ملوان هم در انزلی با همین نتیجه به نفت تهران باخت.

در ادامه برگزاری هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر، عصر امروز (جمعه) تیم قعرنشین ذوب‌آهن با نتیجه سه بر یک تیم صدرنشین تراکتورسازی را شکست داد.

گل‌های این بازی را هوگو ماچادو در دقیقه ۹، اکوا استویچف در دقیقه ۲۳ و اسماعیل فرهادی در دقیقه ۶۲ برای ذوب‌آهن به ثمر رساندند. تک‌گل تراکتورسازی میهمان را محمد ابراهیمی در دقیقه ۹۰ وارد دروازه ذوب‌آهن کرد.

در این بازی احسان حاج صفی مدافع تیم تراکتورسازی در دقیقه ۱۱ از زمین اخراج شد. همچنین حمید شفاعت از ذوب‌آهن هم در دقیقه ۸۸ با دریافت دومین کارت زرد، اخراج شد.

با این نتیجه ذوب‌آهن ۳ امتیازی شد و از قعر جدول یک پله صعود کرد و تراکتورسازی نیز ۱۱ امتیازی باقی ماند و با سه پله سقوط در جایگاه چهارم جدول قرار گرفت.

اما در یکی دیگر از بازی‌های این هفته تیم ملوان با همین نتیجه از میهمانش نفت تهران شکست خورد. گل‌های تیم نفت را یعقوب کریمی، سیدایمان موسوی (۲گل) به ترتیب در دقایق ۲۷، ۴۰ و ۶۵ به ثمر رساندند. گل‌ ملوان را هم سیدجلال رافخایی در دقیقه ۷۲ وارد دروازه حریف کرد.

دومین پیروزی مس کرمان رقم خورد

در دیگر مسابقات برگزار شده مس کرمان به دومین پیروزی خود دست یافت و فجرسپاسی در خانه متوقف شد.

در ادامه دیدارهای روز دوم از هفته ششم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم مس کرمان با پیروزی برابر تیم داماش به دومین پیروزی‌‎اش در این مسابقات دست یافت. در این مسابقه که در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار شد، کیوان امرایی در دقیقه ۴۰ گل برتری تیم فوتبال مس کرمان را به ثمر رساند.

با این پیروزی شاگردان قاسمپور ۷ امتیازی شدند و به رده دوازدهم صعود کردند. داماش گیلان هم با ۸ امتیاز گذشته در رده یازدهم باقی ماند.

در شیراز هم دو تیم فجرسپاسی شیراز و گهر دورود به تساوی بدون گل رضایت دادند. شاگردان یاوری با این یک امتیاز خانگی ۱۱ امتیازی شده و موقتا به رده دوم صعود کردند و تیم گهر دورود هم با ۵ امتیاز به رده چهاردهم صعود کرد و بالاتر از پرسپولیس قرار گرفت. (خبرگزاری‌ها)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.