شلیک موشک ضد هوایی به هواپیمای اسراییلی

جام جم آنلاین: خبرگزاری آمریکایی یونایتدپرس اینترنشنال گزارش داد که برای اولین بار از نوار غزه یک موشک ضد هواپیما به سوی هواپیمای رژیم صهیونیستی شلیک شد.

این خبرگزاری امروز به نقل از نشریه صهیونیستی یدیعوت احرونوت نوشت: گردان های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» برای اولین بار یک موشک ضد هواپیما به سوی یک هواپیمای اسراییلی شلیک کردند ولی به هدف نخورد و به خطا رفت.

یدیعوت احرونوت به نقل از منابع نظامی رژیم صهیونیستی نوشت که یقینا این موشک ضد هواپیما از نوع «استریلا» است ولی احتمال دارد که از نوع دیگری باشد که می توان آن را بر دوش حمل کرد.

یدیعوت احرونوت در ادامه گزارش افزود که گروه های مسلح فلسطینی چند سال پیش هم تلاش کردند موشک ضد هواپیما شلیک کنند اما این اقدام در سال های اخیر و حتی در طول جنگ غزه در پایان سال ۲۰۰۸ و آغاز ۲۰۰۹ ( ۱۳۸۷ )انجام نگرفت.

هفته گذشته نیز حزب الله لبنان یک پهباد اطلاعاتی را بر فراز مناطق فلسطین اشغالی به مدت چند ساعت بدون آنکه از سوی رادارهای نیروی هوایی رژیم صهیونیستی رد گیری شود، به پرواز درآورد که این مساله موجب سردرگمی و ترس مقامات رژیم صهیونیستی شد.(ایرنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.