شمارش آرای انتخابات شوراها در ۷۰۰ شهر به اتمام رسید/ اتمام شمارش ۷۰ درصد آرای تهران

۲۶خردادماه،

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها گفت: شمارش آرای انتخابات شوراها در ۷۰۰ شهر کشور به اتمام رسیده و تا پایان امروز شمارش ۷۰ درصد آرا در تهران نیز به اتمام می‌رسد.

محمدجواد کولیوند در تشریح آخرین وضعیت نتایج این انتخابات به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: شمارش آرای انتخابات شوراها در ۳۵ هزار و ۸۳۷ روستا به اتمام رسیده و با این حساب پرونده شمارش آرا در روستاهای کشور بسته شده است.

وی افزود: نتایج انتخابات شوراها شب قبل از طریق بخشداری‌ها ابلاغ شد و کسانی که نسبت به این نتیجه اعتراض داشته باشند تا ۲ روز یعنی امروز و فردا می‌توانند اعتراض خود را به بخشداری ابلاغ کنند و ۱۵ روز مهلت رسیدگی به این اعتراضات است.

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در ادامه به نتایج این انتخابات در شهرها اشاره کرد و گفت: تاکنون شمارش آرا در ۶۰ درصد شهرهای کشور یعنی ۷۰۰ شهر در کل کشور به اتمام رسیده است.

کولیوند افزود: در شهرهایی که شمارش آرا به اتمام رسیده است نامزدها در صورت اعتراض تا ۲ روز فرصت دارند شکایت خود را به فرمانداری‌ها اعلام کنند.

وی در ادامه به روند نتیجه انتخابات شوراها در تهران اشاره کرد و بیان داشت: تا پایان امروز یکشنبه ۲۶ خرداد ماه‌ ۷۰ درصد شمارش آرا در شعب تهران به پایان می‌رسد و از فردا کار تجمیع آرا آغاز خواهد شد.

اضافه می‌شود؛ همزمان با یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات دور چهارم شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز روز ۲۴ خرداد ماه با حضور گسترده مردم در سراسر کشور برگزار شد.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.