شمارش معکوس تا جام جهانی برزیل آغاز شد

۲۴خردادماه،

از ساعت شمارش معکوس جام‌جهانی با حضور چهره های شاخص چون پله و جروم والکه در شهر ریو دوژانیرو برزیل رونمایی شد.

تا آغاز رقابت های جام جهانی برزیل یک سال باقی مانده است. در مراسمی که با حضور چهره های شاخص برگزار شد از ساعت شمارش معکوس جام جهانی رونمایی شد.

به گزارش ایسنا ، این ساعت را اسکار نیمایر معمار برزیلی طراحی کرده است. او در ماه دسامبر قبل در سن ۱۰۴ سالگی فوت کرد.

پله که از چهره های شاخص شرکت کننده در مراسم رونمایی از این ساعت بود، گفت: از امروز شمارش معکوس برای جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل آغاز شد. ما این فرصت را داریم که یک بار دیگر در جام جهانی بازی کنیم. این افتخار را داشته ام که سه قهرمانی با برزیل را در جام جهانی به دست آورم. امیدوارم که بخت با برزیل یار باشد و در سال ۲۰۲۴ هم جام قهرمانی را بالای سر برد.

جروم والکه دبیر کل فیفا از دیگر چهره های شرکت کننده در این مراسم بود. او گفت: از امروز به بعد این ساعت یادآور روزهای باقی مانده تا آغاز جام جهانی ۲۰۲۴ برای همه مردم برزیل خواهد بود. آنها برای برگزاری این رقابت ها تلاش زیادی از خود نشان دادند. حضور در این مراسم احساس خوبی را به من می دهد. احساس می کنم که به آغاز جام جهانی نزدیک شده ام. جام جهانی برزیل برای ما از اهمیت خاصی برخوردار است چرا که در کشوری برگزار می شود که مردم در آن شور وصف‌ناپذیری به فوتبال دارند. یک نکته جالب هم در جام کنفدراسیون ها وجود دارد و آن اینکه بازی اول را دو تیم برزیل و ژاپن برگزار می کنند که زوتر از دیگر تیم ها حضور خود را در جام جهانی نهایی کردند.

ساعت شمارش معکوس در خیابان ایزابل شهر ریو دوژانیرو نصب شد.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. حمیدرضا:

    خخخخخخخخخخییییییییییییللللللللللییییی بببببددددددههههههههه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.