شماره تازه ماهنامه تلفن‌همراه انتشار یافت

۳۱فروردین۱۳،

مجله تلفن همراه در نود و ششمین شماره خود به بررسی رایتل نسل سوم، نسل سوخته، ‌تازه‌ترین اتفاقات در دنیای گوشی تلفن همراه و راه‌های انتخاب گوشی دوربین‌دار پرداخته است.
به گزارش موبنا،‌ همچنین این شماره مجله تلفن همراه به گزارشی در مورد بازار گوشی تلفن همراه از اسفندماه تا اردیبهشت و انتظار برای کاهش قیمت و همچنین تازه ترین خبرها در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات پرداخته است.
“درخشش گوشی ال جی NEXUS 4 در بازار موبایل”،‌ “صفحه نمایش گوشی‌های تلفن همراه چگونه دستخوش تغییر شده‌اند”، “کدام صفحه نمایش را انتخاب کنیم”، “ایده‌هایی ناب برای صنعت همراه”،‌ از دیگر مطالب انتشار یافته در این شماره از ماهنامه تلفن همراه است.
همچنین مجله تلفن همراه درگزارشی تحت عنوان”یک گام محکم رو به جلو” به ارایه امکانات تازه برای به روز رسانی گوشی‌های تلفن همراه پرداخت.
آندروید؛ سبدی پر از خوراکی‌های هوشمند، معرفی انواع نرم‌افزارهای موبایلی،بررسی سخت افزاری و نرم افزار تبلت آندرویدی Prestige multipad 7 prime due و معرفی مشخصات فنی گوشی‌های پرفروش بازار از جمله دیگر مطالب ماهنامه تلفن همراه در اردیبهشت ماه سال جاری به شمار آمد.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.