شمار کارتهای صادره بانک صادرات به ۳۱ میلیون کارت رسید

۰۹ام بهمن ،

شمار کارتهای صادره بانک صادرات به ۳۱ میلیون کارت رسید | چاپ |
سه شنبه ۱۰ بهمن ساعت ۰۰:۱۲

بینا- بانک صادرات ایران به منظور افزایش سطح دسترسی مشتریان به خدمات بانکداری نوین تا پایان آذر  ماه سالجاری ۳۱ میلیون کارت الکترونیکی بانکی صادر نموده است.
به گزارش بینا، در راستای جلب رضایت مشتریان، ارتقای کیفی خدمات، تنوع بخشی به محصولات و توسعه بانکداری الکترونیک، این بانک نسبت به صدور و تحویل انواع کارت بانکی به مشتریان و متقاضیان دراسرع وقت اقدام  نموده و بر این اساس تا پایان آذر ماه سالجاری، بالغ بر۳۱ میلیون کارت صادر و تحویل مشتریان نموده است که از این تعداد، ۲۲ میلیون کارت مربوط به استانها و ۹ میلیون کارت مربوط به مشتریان در  تهران می‌باشد.
این گزارش حاکی است از بین انواع کارتهای الکترونیکی، کارتهای سپهر با توجه به قابلیت‌های زیاد آن که امکان دریافت و انتقال وجه از طریق دستگاه‌‌های خودپرداز، خرید online از طریق بسترهای اینترنتی، خرید با استفاده از دستگاه‌های پایانه فروش و… را برای مشتریان فراهم می‌سازد بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است.
گفتنی است دارندگان سپهرکارت‌ها می‌توانند از خدمات متنوع دستگاه‌های خودپرداز،  پرداخت تلفنی قبوض، تلفن­بانک  صدای سپهر (۰۹۶۰۲)، پایانه‌های فروش نصب شده در فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور و دستگاه‌های کارتخوان شعب استفاده نمایند.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.