شما چه سوالی از فرزند امام جمعه فقید یزد دارید / فرزند مرحوم محمدعلی صدوقی میهمان کافه خبر است

محمد صدوقی فرزند حجت الاسلام مرحوم محمد علی صدوقی امام جمعه فقید یزد در حالی در کافه خبر حضور پیدا خواهد کرد که یک سال پیش در غم از دست دادن پدر خود عزادار شد. هنوز تیر ماه ۱۳۹۰ به نیمه نرسیده بود که امام جمعه یزد، در پی نارسایی کبدی چشم از جهان فرو بست. مرحوم صدوقی فرزند امام جمعه شهید یزد و  چهارمین شهید محراب است که سال ۶۱ به دست منافقین به شهادت رسید. مراسم تشییع امام جمعه یزد سال گذشته به تبلور همبستگی گروههای سیاسی تبدیل شد. بزرگداشت امام جمعه یزد که شوهر خواهر سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور سابق محسوب می شود، در حالی برگزار شد که تمام طیف های سیاسی در آن به صورت گسترده حضور پیدا کردند.
فوت امام جمعه یزد درست سی سال بعد از شهادت پدر مرحومش شیخ محمد صدوقی رخ داد که در ۱۱ تیر ماه سال ۶۰ با حمله منافقین به وی در شب نوزدهم ماه رمضان به شهادت رسید.
بررسی سلوک و مشی امام جمعه شهید یزد از محورهایی است که مورد سوال قرار خواهد گرفت. کافه خبر فردا پنجم تیرماه ساعت ۱۱ تا ۱۲ صبح میزبان نوه یکی از شهدای محراب است. شما کاربر گرامی می توانید با طرح سوالات خود در قالب کامنت در گفت و گو با حجت الاسلام محمدصدوقی مشارکت کنید.
/۲۷۲۱۴

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.