شمسایی، تشنه کسب افتخارات بیشتر

مصاحبه سایت AFC با کاپیتان تیم ملی فوتسال

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا مطلب و مصاحبه ای از شمسایی روی خروجی خود گذاشت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، متن این مصاحبه به شرح زیر است :

وحید شمسایی، کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در هنگامیکه ایران در رقابتهای جام جهانی در نوامبر حضور خواهد داشت، سی و هشت ساله خواهد شد اما با وجود کسب عناوین متعدد قهرمانی عطش وی برای قهرمانی خاموش نشده است.

اسطوره فوتسال ایران که رهبری تیم ملی فوتسال ایران را در رقابتهای قهرمانی فوتسال آسیا در امارات بر عهده دارد، بعد از اینکه رقابتهای قهرمانی فوتسال آسیا در ازبکستان را از دست داد، به بازنشستگی و آویختن کفشهایش فکر نکرد.

شمسایی به سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: “اگر آماده باشم و انتخاب شوم و در سطحی بازی کنم که نیازی به بازنشستگی نباشد، می خواهم در آینده برای کشورم عناوین زیادی به دست آورم.”

شمسایی در سال ۲۰۱۰ در فهرست تیم ملی قرار نداشت و پس از اینکه با تیم صنایع گیتی پسند درخشید و بازیهای خوبی از خود به نمایش گذاشت، با بازوبند کاپیتانی به تیم ملی بازگشت.

شمسایی در ادامه گفت : ب”رای ما ایرانیان، کسب قهرمانی در فوتسال آسیا مهم است، قهرمان شدن در آسیا برای ما تبدیل به عادت شده است و دوست نداریم این عادت را کنار بگذاریم. من تمرینات سنگینی را پشت سر گذاشتم که به فرم ایده آل خود برسم و همچنین در بازیهای باشگاهی خود را به اثبات رساندم و این باعث شد که برای بازی در تیم ملی انتخاب شوم.”

شمسایی خود را در رقابتهای دیگر قهرمانی فوتسال آسیا در سطح باشگاهی در ماه آینده آماده می کند. شمسایی به صنایع گیتی پسند کمک کرد تا به عنوان قهرمانی در لیگ داخلی برسد و باعث شد تیمش به رقابتهای قهرمانی فوتسال باشگاه های آسیا صعود کند.

شمسایی در پایان این مصاحبه در مورد رقابتهای قهرمانی فوتسال باشگاههای آسیا گفت: “بله من به تیم باشگاهی ام در کسب عنوان قهرمانی کمک کردم، ولی در حال حاضر قرارداد من با تیم صنایع گیتی پسند به پایان رسیده است ولی اگر آنها به من نیاز داشته باشند خوشحال می شوم که برای آنها در رقابتهای قهرمانی فوتسال باشگاه های آسیا بازی کنم و باعث افتخار من است که در این رقابتها حضور داشته باشم.”


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.