شمش‌های طلای ایرانسل اهدا شد

۲۹خردادماه،

مراسم اهدای جوایز برندگان جشنواره زمستان ۹۱ ایرانسل، شامل ۱۰ شمش طلا، ۳۰ خرداد ماه در سالن آمفی تئاتر ساختمان مرکزی ایرانسل برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل؛ در این مراسم که با حضور نمایندگان رسانه‌های جمعی و هیئت نظارت بر قرعه کشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، جوایز جشنواره زمستان ۹۱ ایرانسل، شامل یک شمش طلای یک کیلوگرمی و ۹ شمش طلای۱۰۰ گرمی به برندگان اهدا شد.
درجشنواره زمستان۹۱ ایرانسل، کلیه مشترکین تازه ایرانسل که درهر یک از ماه های برگزاری جشنواره زمستان، سیم کارت خود را حداقل به مبلغ۱۰۰ هزار ریال شارژ کرده باشند در قرعه کشی ۹ شمش طلای ۱۰۰ گرمی شامل هر ماه ۳ شمش طلا، و تمامی مشترکین ایرانسل که در طول جشنواره به صورت ماهانه حداقل ۱۰۰ هزار ریال سیم کارت خود را شارژ کرده باشند در قرعه کشی یک شمش طلای یک کیلوگرمی شرکت داده ‌شدند.
برنده خوش‌شانس شمش طلای یک کیلوگرمی جشنواره زمستان ۹۱ ایرانسل از شهر اهواز و برندگان خوش‌شانس ۹ شمش طلای ۱۰۰ گرمی نیز از شهرهای تبریز، قشم، ولادیمه ،کیش، آبادان ، آبیک ، نکا ، تربت جام و تویسرکان بودند.
گفتنی است مراسم قرعه کشی شمش‌های طلای جشنواره زمستان۹۱ ایرانسل ۲۸ فروردین ماه در تبریز برگزار و بعد از ظهر ۳۰ خردادماه این جوایز طی مراسمی که در ساختمان مرکزی ایرانسل برگزار شد، به برندگان اهدا گردید.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.