شمقدری با مسئولان سینمایی کویت دیدار کرد

در سفر رییس جمهور به کویت،رییس سازمان سینمایی هم او را همراهی می کند تا با مسئولان سینمایی کویت دیدار کند.

به گزارش هنر آنلاین،در پی سفررئیس جمهور کشورمان به کویت برای شرکت در اولین اجلاس سران گفتگوی همکاری آسیایی جواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی که در این سفر حضور دارد با دست اندر کاران سینمایی کشور کویت دیدار و گفتگو کرد .
 

به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی شمقدری در این سفر با اعضای باشگاه سینمایی کویت که به عنوان تنها تجمع سینمایی این کشور که در خصوص فیلم مستند و کوتاه فعالیت می کند ملاقات کرد. همچنین در دیدار با اساتید حوزه سینما در کویت راه کارهای ارتقاء سینمای دو کشور مورد بررسی قرار گرفت .
 

بنا براین گزارش با توجه به برگزاری هفته فیلم در کشور کویت و اینکه فیلم های ایرانی هر هفته برای مخاطبین به نمایش در آمده و مورد نقد و بررسی قرار می گیرد اعضای کویتی تقاضای حمایت رئیس سازمان سینمایی را در این خصوص داشتند.
 

حضور در جشنواره های فیلم کوتاه و مستند ،تولیدات مشترک سینمایی ،ساخت سالنهای سینما و حمایت ویژه ایران از سینمای کویت از جمله مباحث مطرح شده در این دیدارها بود .همچنین سینماگران کویتی سوالات خود را با شمقدری مطرح نمودند و با توجه به علاقه فراوانی که به سینمای ایران داشتند نقش سینمای ایران را در ارائه فرهنگ و هویت اسلامی ستودند .
 

شایان ذکر است رئیس سازمان سینمایی در جلسه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با همتای کویتی حضور داشت .

پایان پیام/


آخرین اخبار
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.