شمقدری به داودنژاد نامه نوشت

به گزارش خبرآنلاین، جواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی طی نامه‌ای به علیرضا داودنژاد، از تحلیل واقع‌بینانه او و دعوت همگان به دقت نظر بیشتر در ماهیت و چیستی بسیاری از مسائل و معضلات دیروز و امروز سینمای ایران تقدیر کرد.متن این نامه نامه به شرح زیر است:

 

«جناب آقای علیرضا داودنژاد

 

سینماگر فهیم و ارجمند

 

با سلام

 

در شرایطی که موجی از اظهار نظرهای برخاسته از اغراض غیر فرهنگی علیه سینمای ایران، فضای رسانه‌ای این روزهای کشور را آلوده ساخته است و متأسفانه با غلبه حواشی بر متن، درنگی برای درک و فهم دیدگاه‌های علمی و خردورزانه به چشم نمی خورد، بی‌شک تحلیل واقع بینانه شما ارزش مضاعفی می‌یابد.

 

فارغ از آنکه با بخش‌هایی از یادداشت سرگشاده شما موافق باشیم یا نباشیم ،تأمل و تدقیق در آن، دریچه‌های تازه‌ای را بر روی کلاف پیچیده هنر، صنعت سینمای ایران می‌گشاید و ضرورت واکاوی در پاره‌ای از امور و اتخاذ تدابیر تازه را گوشزد می‌نماید.

 

ضمن تقدیر از اقدام شایسته شما و دعوت همگان به دقت نظر بیشتر در ماهیت و چیستی بسیاری از مسائل و معضلات دیروز و امروز سینمای ایران، برایتان از خداوند بزرگ توفیق بیشتر آرزومندم و امید که با عافیت کامل فرزند برومندتان شادی و گرمی دوباره‌ای به کانون پر مهرتان بازگردد.

 

جواد شمقدری

 

معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی»

 

داودنژاد در روزهای گذشته در نوشتاری با پرداختن به معضلات و مشکلات جاری سینمای ایران خواستار آستین بالا زدن و حرکت بی‌وقفه برای حل مسائل سینما شده بود.

۵۸۲۴۶

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.