“شمقدری” معاونان سازمان سینمایی را منصوب کرد

“جواد شمقدری” رئیس سازمان سینمایی طی احکام جداگانه ای معاونین و مدیرکل روابط عمومی این سازمان را منصوب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی؛طی احکام جداگانه‌ای از سوی «جواد شمقدری» رئیس سازمان سینمایی، «سید‌علیرضا سجادپور» به عنوان معاون امور فعالیت‌های سینمایی و سمعی و بصری، «جلیل عرفان‌منش» به عنوان معاون امور آثار سینمایی و سمعی و بصری و «سعید رجبی‌فروتن» به عنوان مدیر‌کل حوزه ریاست و روابط عمومی و امور بین‌الملل منصوب شدند.

احکام صادر شده توسط رئیس سازمان سینمایی به شرح ذیل است:

 جناب آقای سید علیرضا سجادپور
استقرار سازمان سینمایی از پی سه دهه تجربه در مسیر مدیریت و هدایت سینمای کشور، پاسخی به نیازهای امروز سینمای ایران و انتظارات مخاطبان شریف و فهیم آن در جهت رسیدن به سینمای آرمانی است.
بدیهی است در این مسیر استفاده از ظرفیت ها و توانمندی مؤسسات، نهادها، صنوف و شرکت های تخصصی در امور مختلف هنر، صنعت سینما، حرکت سینمای ایران را شتاب مضاعف بخشیده و مشارکت مسئولانه آن‌ها را در پیشبرد برنامه ها و مقاصد مورد نظر فعلیت خواهد بخشید.
همچنین توسعه و طراحی زیرساخت ها، پشتیبانی تجهیزاتی و ساماندهی جشنواره ها و همایش ها به توازن امور سینمای کشور مدد خواهد رساند.
با استعانت از خداوند متعال و امید به آینده ای روشن ضمن تشکر و تقدیر از خدمات برجسته شما در طی دوران همکاری، آن جناب را به سمت معاون امور فعالیت های سینمایی و سمعی و بصری سازمان سینمایی منصوب می کنم.
مزید عزت و توفیقات شما را از خداوند بزرگ خواستارم.
جواد شمقدری
معاون وزیر و رئیس سازمان

جناب آقای جلیل عرفان منش

اینک که با تأییدات خداوندی موجبات استقرار و آغاز به کار سازمان سینمایی فراهم گردیده است و به حول و قوه الهی فصل تازه ای در ساحت تشکیلاتی و مدیریتی سینمای ایران گشوده خواهد شد، آن جناب را به پشتوانه مدارک علمی و کارنامه ای از تجربه های ارزنده فرهنگی، هنری و اجرایی به عنوان معاون امور آثار سینمایی و سمعی و بصری منصوب می نمایم.
انتظار می رود با تدابیر و برنامه ریزی شایسته، در ادامه تلاش های پیشین زمینه تولید و عرضه آثاری در خور ارزش ها و هنجارهای فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با زمینه های فرهنگی و پشتوانه های فکری و با اتکا بر دانش و مهارت تخصصی روز فراهم آید.
جواد شمقدری
معاون وزیر و رئیس سازمان
جناب آقای سعید رجبی‌فروتن
فصل جدید سینمای ایران با استقرار سازمان سینمایی آغاز شده است و مدیریت و هماهنگی و آرایش دقیق فعالیت ها و مأموریت ها و به کارگیری توان و استعداد نیروهای خدوم سازمانی و ایجاد نظم و استقرار آرامش و هویت بخشی به برنامه ها، تلاش و دقتی فراتر از گذشته را می طلبد.
بدین وسیله آن برادر عزیز را که با کوله باری از تجربه های مدیریتی و برنامه ریزی و دلسوز آشنا به حوزه سینما می شناسم به عنوان مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی و امور بین‌الملل منصوب می‌نمایم.
امید است با همراهی و دقت نظر، حوزه ریاست سازمان سینمایی، به الگوی خوبی برای تجلی تلاش های آرمان خواهانه دوره جدید تبدیل گردد./ه
 جواد شمقدری
معاون وزیر و رئیس سازمان


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.