شناسایی استعدادهای ممتاز خانواده ها، از مهم ترین اهداف برگزاری جشنواره است

دوشنبه ۲۲ خرداد – ۰۴:۴۳:۳۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

دبیر علمی نخستین جشنواره وبلاگ نویسی مادرانه مطرح کرد:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- مهران بهروز فغانی گفت: شناسایی استعدادهای نهفته والدین در زمینه تربیتی و وبلاگ نویسی از مهم ترین اهداف برگزاری این جایزه است و وجه تمایز آن با دیگر جشنوارها، تشخیص  وبلاگ های متناسب با آموزه های تربیتی اسلامی محسوب می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، بهروز فغانی گفت: یکی دیگر از اهداف برگزاری این جشنواره ترغیب و تشویق خانواده ها به بهره مندی از ابزارهای اینترنتی و پیوستن به شبکه جهانی اینترنت است. این فرایند همچنین موجب افزایش  و تقویت سواد رسانه ای متناسب با ضرورت های تربیت و پرورش فرهنگی جهان می شود.
وی ادامه داد: فرایند تربیت در دنیای امروز تنها مختص آموزش و پرورش نیست و شکل سنتی تربیت دیگر پاسخگوی کودک امروز نخواهد بود ولی با شناسایی استعدادهای دارای ظرفیت رشد، می توان پیوند خوبی میان دانش و تجربه و انتقال این تجربه ها از طریق اینترنت و وبلاگ نویسی ایجاد کرد.
 به گفته دبیر علمی جشنوراره ملی وبلاگ نویسی، یکی از وجوه تمایز این جشنواره این است که به شکل مستقیم وبلاگ نویس های تربیتی متناسب با آموزه های اسلامی را شناسایی می کنیم و می توانیم بررسی کنیم که درواقع خانواده ها چقدر به فرهنگ اسلامی توجه دارد که در این زمینه نیاز به حمایت جدی سازمان ها و نهادهای متولی فرهنگ در کشور دارد.
بهروز فغانی با اشاره به اینکه متاسفانه به جز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نهاد دیگری از برگزاری این جشنواره حمایت نکرده است، افزود: با این وجود این نخستین جشنواره در حوزه وبلاگ نویسی تربیتی است و در سطح ملی و شناسایی بسیاری از استعدادها برگزار خواهد شد.
آیین پایانی و اهدای جوایز این جشنواره روز سی ام خرداد هم زمان با عید مبعث رسول اکرم(ص) در سرای روزنامه نگاران برگزار می شود.

 

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۱۱۶۴۳۳۸۳۵۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.