شناسایی محتکران لپ‌تاپ در بازار

۲۲م آذر ،

عملیات نامحسوس شناسایی احتکارکنندگان لپ‌تاپ در بازار کامپیوتر که از چندی پیش توسط اتحادیه فناوران رایانه تهران آغاز شده بود امروز به پایان می‌رسد.
“سیدمهدی میرمهدی” با اشاره به اینکه بعضی از فعالان حوزه بازار لپ تاپ به احتکار این کالای ارتباطی پرداخته اند، اظهار داشت: مدتی است که بازرسان این اتحادیه به صورن نامحسوس به کنترل و شناسایی مغازه‌هایی که به سواستفاده و احتکار مشغول می باشند، پرداخته‌اند.
وی افزود: تا پایان ساعت اداری امروز تعداد فروشگاه‌ها و همچنین فعالانی که به سواستفاده در این زمینه پرداخته اند توسط این اتحادیه اعلام می‌شود.
به گزارش موبنا وی همچنین با اشاره به اینکه چندی پیش لیست اعلام قیمت‌های بیشتر مغازه‌ها سفید مانده بود اظهار داشت: به سبب نوسانات چشمگیر و لحظه‌ای ارز در کشور بیشتر فروشگاه‌های عرضه کننده کالاهای دیجیتالی از اعلام قیمت و همچنین نصب برچسب روی کالاها اجتناب می‌کردند که طبق اخطارهای این اتحادیه هیچ فروشگاه‌هی حق عدم نصب برچسب قیمت را ندارندو در صورت ملاحظه با آنها برخورد قانونی صورت می‌گیرد.
رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران با اشاره به شرایط حاظر در بازار لپ تاپ و کامیپوتر گفت: مراجعه کنندگان به این بازارها می توانند در صورت ملاحظه هرگونه تخلف فروشگاه‌ها اعم از گران فروشی، عدم نصب برچسب و همچنین نفروختن کالای مورد نظر نام فروشگاه متخلف را به اتحادیه اعلام کنند تا برخورد قانونی روبرو شوند.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.