شناسایی مزاحمان تلفن همگانی میسر شد

۱۶ام بهمن ،

امکان شناسایی مزاحمت های تلفنی از طریق باجه های تلفن همکانی در استان تهران امکان پذیر شد.
مجید علیمردانی،مدیر کل دفتر بازرسی ،ارزیابی و پاسخگویی به شکایات مخابرات استان تهران در گفت وگو با خبرنگارموبنا با اشاره به اینکه امکان کشف مزاحمت از طریق باجه های هم گانی امکانپذیر شده، اظهار داشت: نرم‌افزاری برای تلفن‌های همگانی تعریف شده که امکان کشف مزاحمت تلفنی را فراهم کرده است.
وی در خصوص نحوه شناسایی مزاحمان تلفنی از طریق باجه های تلفن در سراسر شهر گفت: از طریق نرم افزار می توان تشخیص داد که مزاحمت تلفنی از کدام یک از باجه های تلفن همگانی صورت گرفته است.
وی افزود: در این شرایط نیروی انتظامی با آگاهی داشتن محل کشف مزاحمت تلفنی می تواند در اسرع وقت مزاحم را شناسایی کند
در همین حال چندی پیش رییس اداره ارتباطات همگانی شرکت مخابرات استان تهران آرام با بیان اینکه امکان پیگیری مزاحمتهای تلفنی از باجه های عمومی و تلفن های همگانی ممکن است، اعلام کرد: مزاحمتهای تلفنی تحت هر شرایطی قابل پیگیری است و مشترکان مخابرات در صورت بروز این قبیل مسائل، از طریق تماس با شماره ۱۹۰ اقدام کنند. رامین آرام با بیان اینکه نرخ مکالمات در کیوسکهای تلفن و یا با کارتهای اعتباری هوشمند در ایران ۱۱۷ ثانیه و در دنیا ۱۰۳ ثانیه است خاطرنشان کرد: با استفاده از هر کارت تلفن حدود ۳۰ تا ۴۵ مکالمه ۱۱۷ ثانیه ای می توان داشت و از این حیث، استفاده از این کارتها تا ۲۰ درصد کاهش هزینه را برای خانواده ها به همراه خواهد داشت و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است.


iTanalyze.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. محمدرضا اسماعیلی اقدم:

    یک نفر از تلفن همگانی تبریز مزاحم شماره منزل مسکونی اینجانب می باشد خواهشمند است جهت پیدا کردن و کنترل آن راهنمایی فرمایید .
    شماره منزل ۰۴۱۴۴۵۸۷۲۵۴
    شماره همراه ۰۹۱۴۴۲۶۸۶۲۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.