شناسایی هویت آخرین دانش آموز حادثه اتوبوس راهیان نور

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

درپی واژگونی اتوبوس راهیان نور دانش آموزان بروجنی،۲۶ نفر از سرنشینان فوت شدند که هویت ۲۵ نفر شناسایی و یک نفر ناشناس باقیمانده بود. که پس از شناسایی هویت این دانش آموز، وی را آسیه ابوالحسنی معرفی کرد.

به گزارش گروه علمی، پزشکی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان پزشکی قانونی؛ همچنین در بین متوفیان این حادثه، ماندانا الهیان، مدیر مدرسه، مژگان هادی پور، معاون مدرسه و زهرا عرب، راوی بودند.

پزشکی قانونی اعلام کرد در خبر قبلی، دو نفر از کشته شدگان، کمک راننده (حجت اله مرادی) و دیگری مدیر کاروان (رحمن جهان پناه) معرفی شده بودند که با اضافه شدن مدیر مدرسه، معاون مدرسه و راوی کاروان، تعداد دانش آموزان متوفی در این حادثه ۲۱ نفر اعلام ‌شد.

شب جمعه بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس راهیان نور در محور ایذه ـ شهرکرد، ۲۶ نفر از سرنشینان آن که شامل دانش آموزان دختر بودند کشته و ۱۸ نفر زخمی شدند./ح


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. روژین:

    به همه خانواده های داغدار تسلیت عرض میکنم

  2. nafasala:

    این چه وضعشه تو مدرسه اعلام میکنن اردو بچههارو جوش میندازن بعد میگن بارضایت والدین ماهم هرچی بگیم نه جوونن میخوان با دوستاشون باشن نه بگی دلگیر میشن اره بگی رضایت بدی اینجور میشه ویک عمر عزاب وجدان

  3. سعید:

    افسوس از غمی که بر دل خانوادها و مردم گزاشته شد باز هم بی کفایتی باز هم بی لیاقتی در عدم نظارت حتی معمولی چه رسد به نظارت درست و مناسب باز هم دور باطل………..
    شاید فردا نوبت ما و شما باشد……………..

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.