شناسایی و دستگیری قاتل در کمتر از ۴۸ ساعت در شهرستان رباط کریم – اخبار اجتماعی

گروه استان ها- ماموران پلیس آگاهی شهرستان رباط کریم با گذشت کمتر از ۴۸ ساعت از ارتکاب جرم توسط یک قاتل موفق به شناسایی و دستگیری وی شدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان های رباط کریم و بهارستان( سرهنگ ابراهیم حسن آبادی)در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری خانوادگی منجر به قتل در این شهرستان، بلافاصله اکیپ ویژه ای در بخش جنایی پلیس آگاهی در معیت عوامل تشخیص هویت در محل حاضر و تحقیقات خود را آغاز  کردند.

وی در ادامه افزود: با توجه به تحقیقات به آمده مشخص شد فردی به نام ” رضا- خ ” پس از درگیری با همسرش به نام ” لیلا –م ” به وسیله سلاح سرد نامبرده را از ناحیه پهلو مجروح کرده و سپس به سمت مادر همسرش حمله ور شده و وی را نیز مجروح کرده که در این بین خواهر همسر ضارب  نیز که در طبقه بالای این ساختمان زندگی می کرده وارد درگیری شده و مورد اصابت چاقو قرار گرفته و در آخر ضارب از محل متواری می شود.

این گزارش حاکیست با انتقال مجروحان توسط اورژانس به بیمارستان تحت نظر و مداوا قرار گرفت که حال عمومی هر دو نفر رضایت بخش می باشد.
سرهنگ حسن آبادی تصریح کرد : پس از انجام تحقیقات محلی از صحنه جرم و تحقیق در رابطه با پرونده در خصوص چگونگی در گیری ، ضرب و جرحوقتل مرحوم فاطمه -م اقدامات جهت شناسائی مخفی گاه قاتل متواری رضا -خ آغاز شد .

بنابراین گزارش ، اکیپی از ماموران بخش مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تشکیل و پس از اقدامات فنی و پلیسی جهت شناسایی محل هایی که احتمال حضور قاتل در آن حوالی می رفت شروع شد و در تحقیقات نامحسوس ، آدرس محل کار قبلی قاتل و اقوام وی در تهران مورد شناسایی قرار گرفت.

سرهنگ حسن آبادی تصریح کرد: با عنایت به این که احتمال حضور متهم در بیمارستان می رفت اکیپ جداگانه ای در بیمارستان به صورت نامحسوس فعال شدند و عکس و مشخصات قاتل فراری در اختیار آنان قرار گرفت تا در صورت حضور وی بلافاصله نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

سرهنگ حسن آبادی ادامه داد: با انجام تحقیقات تکمیلی پلیس ماموران انتظامی پس از شناسایی مخفیگاه قاتل با هماهنگی مقام قضایی با استفاده از شگردهای خاص پلیسی قاتل فراری را در منزل پسر عمویش دستگیر کرده و جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی انتقال دادند./با


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.