«شهرام ناظری» با روایت کاوه آهنگر در اهواز می‌خواند

۲۴ام بهمن ،

 گروه موسیقی فردوسی به سرپرستی و خوانندگی «شهرام ناظری» در اهواز کنسرت می‌دهد.

واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دو مجوز اجرای صحنه‌ای در تهران را صادر کرد.

مجوز اجرای صحنه‌ای برای گروه موسیقی آموزشگاه مهر ایران به سرپرستی جابر اطاعتی و خوانندگی رشید وطن دوست ۱۵ اسفند‌ماه جاری ساعت ۱۹ یک اجرا در سالن آمفی تئاتر محک و گروه موسیقی کالیوه به سرپرستی سارا احمدی و خوانندگی جواد حسن‌زاده و حسن مهدی ۱۷ و ۱۸ اسفندماه ساعت ۲۰ هر شب یک اجرا در تالار فارابی صادر شد.

گروه آموزشگاه مهر ایران قطعاتی چون گل گندم، رقص بهار، ای ایران و گروه کالیوه قطعاتی چون حسرت و تکنوازی رباب را برای علاقمندان اجرا خواهند کرد.

همچنین دفتر موسیقی واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچین  صدور دو مجوز در شهرستان‌ها را صادر کرد.

بنا بر گزارش روابط عمومی دفتر موسیقی، گروه موسیقی شهنازی به سرپرستی داریوش پیرنیاکان و خوانندگی حمیدرضا نوربخش و گروه موسیقی فردوسی به سرپرستی و خوانندگی شهرام ناظری را صادر کرد.

گروه شهنازی روزهای ۱۰ و ۱۱ اسفندماه جاری در سالن رودکی اصفهان، ساعت ۲۰ هرشب یک اجرا با اجرای قطعاتی چون پیش درآمد اصفهان، رنگ اصفهان، مپرس و آن کیست و گروه موسیقی فردوسی در روزهای ۱۶ تا ۱۸ اسفندماه در سالن گیت بوستان اهواز، ساعت ۲۰ هر شب یک اجرا با اجرای قطعاتی چون داستان کاوه آهنگر، شیدا شدم، من چه دانم و آواز اصفهان، برای علاقمندان بر روی صحنه می‌روند.

منبع: فارس


موسیقی ایرانیان
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.