شهرداری ارومیه از تیم‌داری والیبال کنارکشید

به گفته رئیس هیات والیبال آذربایجان‌غربی، نحوه حضور نماینده والیبال ارومیه در لیگ برتر تا پایان هفته مشخص خواهد شد.

شهرداری ارومیه از تیم‌داری والیبال کنارکشید

به گزارش ممتاز نیوز، سرانجام جلسه با اهمیت شورای شهر ارومیه در خصوص ادامه حضور تیم شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال برگزار شد و خروجی جلسه پایان تیم داری شهرداری، حضور نماینده والیبال ارومیه از طریق بخش خصوصی و کمک حمایتی شهرداری بود.

سخنگوی شورا: شهرداری صرفا بصورت حمایتی حضور خواهدداشت

  • توماج وحید افشار سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: تیم والیبال ارومیه امسال در قالب بخش خصوصی در لیگ برتر حضور می یابد و شهرداری ارومیه به عنوان اسپانسر از این تیم حمایت خواهد کرد.
  • وی افزود: اعضای شورای شهر به همراه شهردار ارومیه از والیبال ارومیه حمایت می کنند و  مدیریت شهری با توجه به موانع قانونی مجبور به کناره گیری از تیم داری شد و باشگاه شهرداری ارومیه در قالب حمایت از والیبال پایه ای در حوزه نونهالان و نوجوانان و جوانان فعالیت خواهد کرد.
  • سخنگوی شورای شهر ارومیه اضافه کرد: مدیرعامل باشگاه شهرداری همزمان با ریاست هیئت والیبال استان آذربایجان‌غربی،نیز موظف شد در این حوزه به طور جدی اهداف باشگاه را به پیش ببرد و انتظارات مسئولین شهر و جامعه والیبال برآورده سازد.

رئیس شورا: احتمال حضوربا نامی چون دورنالاریوواسی

  • حجت الاسلام خلیل پور رئیس شورای شهر ارومیه در گفت و گویی کوتاه با تایید عدم تیم داری شهرداری گفت: دو کارخانه و یک شخص حقیقی آماده حمایت و تیم داری در لیگ برتر والیبال از ارومیه هستند.
  • وی افزود: قرار است رئیس هیات والیبال استان بعد از گفت و گو و رایزنی نماینده والیبال ارومیه را مشخص کند.
  • خلیل پور افزود: تیم امسال ممکن است با نام دورنالاریوواسی یا ارومیه حضور یابد ولی بستگی به حمایت بخش خصوصی و شهرداری دارد.

رئیس هیات والیبال آذربایجان‌غربی: تا پایان هفته صبر کنید

  • پیمان رضایی رئیس هیات والیبال آذربایجان‌غربی گفت: تکلیف نماینده والیبال ارومیه در لیگ برتر بصورت کامل در جلسه امروز مشخص نشد با این حال جمع بندی نهایی بعد از صحبت با اسپانسرهای بخش خصوصی تا پایان هفته مشخص خواهدشد.
  • وی ادامه داد: آذرباتری دیگر نماینده ارومیه به دسته یک سقوط کرده است.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.