شهرداری تهران دیدار قالیباف با آیت​الله مصباح یزدی، هاشمی​رفسنجانی، خاتمی و سیدحسن خمینی را تکذیب کرد

۱۱م آذر ،

روابط عمومی شهرداری تهران با صدور اطلاعیه ای خبر دیدار قالیباف شهردار تهران با آیت الله هاشمی رفسنجانی، سید محمد خاتمی و سید حسن خمینی را تکذیب کرد.یکی از رسانه‌ها مدتی پیش دربارهٔ دیدار آقای قالیباف با آیت الله مصباح خبر بی اساسی منتشر کرده بود، متاسفانه بعضی رسانه های فضای مجازی صرفا برای دست یافتن به بازدید بیشتر و یا به سبب توهم دشمن پنداری بر خلاف صراحت فرمایش رهبر معظم انقلاب که تاکید داشتند رقیب انتخاباتی خود را دشمن اکبر تلقی نکنیم، به هر دروغ و شایعه ای متوسل می شوند.

در فضای غیر اخلاقی که بعضی رسانه ها ایجاد کرده اند، نشر هر دروغی برای رسیدن به هدف سیاسی مجاز شمرده می گردد و در این میان عطش بعضی رسانه ها درخصوص فعالیت سازی سیاسی برای بعضی شخصیت ها از جمله آقای قالیباف بیشتر است. چنانکه یک روز از دیدار ایشان با آیت الله مصباح خبر می دهند و روز دیگر از دیدار با خاتمی یک روز برای ایشان رنگ انتخاباتی تعیین می کنند و روز دیگر رییس ستاد!

با عنایت به کذب بودن خبر دیدار آقای قالیباف با اشخاص یاد شده، حق شکایت کیفری از رسانه مزبور محفوظ است.

گفتنی است یکی از پایگاه اینترنتیهای خبری امروز از دیدار محرمانه شهردار تهران با هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور پیشین و سیدحسن خمینی نوه امام راحل در یک ماه قبل خبر داده بود.

۲۹۲۱۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.