شهرداری تهران: مشکل تاریکی بزرگراه آزادگان حل شد

۲۶م اسفند ،

نورپردازی بزرگراه آزادگان درمحورشرق در حال انجام است و این بزرگراه برای عید نوروزبا جلوه ای ویژه در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، احمد صفوی، شهردار منطقه ۱۵ با بیان این مطلب گفت: دربخشی از بزرگراه آزادگان که در منطقه ما واقع است پل شهید بروجردی را داریم که نورپردازی آن درحال انجام است و پل عابر پیاده ای که رو به روی شهرک شهید بروجردی قرار دارد نیزنورپردازی می گردد.
وی با بیان اینکه طبق طرح مصوب سازمان زیباسازی شهر تهران در این نورپردازی از دو طیف سفید سرد و سفید گرم استفاده می گردد افزود: در طرح استقبال از نوروز بازپیرایی و ساماندهی بزرگراه امام رضا (ع) را هم در دستور کار داریم که فضای سبز و المان های آن تغییر خواهد کرد.
به گفته صفوی این بزرگراه، بدرقه کننده زائران امام رضا (ع) است به همین سبب حاشیه بدنه بزرگراه امام رضا (ع) بازپیرایی می گردد و ۲،۳ نقاشی دیواری هم در آن به اجرا درمی آید.
وی با اشاره به اینکه در آستانه فرارسیدن فصل بهار با اجرای عملیات نقاشی بر روی سطوح دیوارها، منطقه رنگ و روی بهاری به خود می گیرد تصریح کرد: ساماندهی تابلوها، علایم ترافیکی، دیواره مغازه ها و …نیز در دستور کار شهرداری منطقه است.
صفوی ادامه داد: پل های شهید متوسلیان، بسیج، شهید بروجردی، کی سون و شهید شوشتری ۵ پل سواره رو منطقه است که تا عید نوروز عملیات نورپردازی آن ها به پایان می رسد و تمامی این پل ها نورپردازی می شوند.
شهردار منطقه ۱۵ خاطر نشان کرد: پل های عابر پیاده ای که در محورهای اصلی قرار دارند نیز نورپردازی خواهند شد.
وی اظهار امیدواری کرد که با اقداماتی که تا عید نوروز انجام می گردد، منطقه ۱۵ که یکی از مناطق ورودی شهر تهران است فضایی متناسب با ایام نوروز و جشن ها داشته باشد و برای شهروندان فضای زیبایی ایجاد شود.
۴۵۲۳۵

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.