شهرزاد مظفر: بازی با روسیه راضیم کرد

۱۸اردیبهشت،

abdolvahed mirzazadeh-16-12.jpg

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان از عملکرد شاگردانش در تورنمنت روسیه ابراز رضایت کرد و قول داد که تیمش در مسابقات آسیایی کره جنوبی نتیجه بگیرد.

شهرزاد مظفر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دربارهٔ دو شکست تیمش در تورنمنت چهار جانبه روسیه اظهار کرد: ما در تورنمنت روسیه به دنبال نتیجه نبودیم، بلکه این بازی ها هدف قرار داریم تا برای مسابقات آسیایی کره جنوبی آماده شویم و می خواستیم کارهای تمرینی خود را در این مسابقات پیاده کنیم نه این که دفاعی بازی کنیم و نتیجه بگیریم.

وی ادامه داد: از زمانی که من در تیم ملی هستم، پنج بازی با روسیه انجام داده‌ایم که می‌توانم بگویم بازی روز قبل ما مقابل این تیم جدای از نتیجه، بهترین بازی ما محسوب می شد به طوری که ما در نیمه دوم کاملا در زمین حریف بودیم و تهاجمی ترین بازی ما مقابل این تیم بود.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان خاطرنشان کرد: ایران در بازی اول خود مقابل اوکراین تیم پنجم جهان، در نیمه اول خوب ظاهر نشد، اما در نیمه دوم وضعیت خوبی داشت به طوری که در این بازی مستحق باخت نبودیم و حداقل باید به تساوی می رسیدیم ولی بازی با روسیه من را راضی کرد و هدف خود نزدیک تر شدیم.

مظفر گفت: متاسفانه تیم ایران از موقعیت هایی که دارد استفاده نمی کند تا به گل برسد به طور مثال در دیدار با روسیه ما حداقل پنج، شش مورد موقعیت گل داشتیم که آن ها را یکی پس از دیگری از دست دادیم. اما رقیبان ما پخته تر می باشند و با تجربه بازی می کنند در شرایطی که تیم ایران بی تجربه تر از آن هاست.

وی با بیان این که تیم امروز دیگر دفاعی بازی نمی کند که تنها منتظر موقعیت بماند، گفت: می توانم بگویم در بازی مقابل روسیه تعداد پاس های ما بیشتر از تیم میزبان بود و حتی زمان بیشتری را در زمین روسیه بودیم اما نتوانستیم از موقعیت های خود استفاده کنیم که باید بر روی این نقطه ضعف کار کنیم.

مظفر دربارهٔ بازی امروز تیمش مقابل مجارستان گفت: با توجه به بازی که مقابل روسیه انجام دادیم باید بتوانیم مجارستان را شکست دهیم اما در مجموع نتیجه در این تورنمنت الویت ما نیست . زمانی بود که تنها یکی دو بار در سال بازی دوستانه انجام می دادیم که در این بازی ها نتیجه هدف اصلی ما بود اما حالا که در مسابقات رسمی حضور داریم نگاهمان به مسابقات دوستانه کاملا غیر رسمی است و بیشتر به دنبال آن هستیم که از این موقعیت‌ها بهره برداری کنیم تا در مسابقات رسمی نتیجه بگیریم.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال بانوان ایران که در تورنمنت چهارجانبه روسیه حضور دارد، تا کنون مقابل اوکراین با نتیجه ۲ بر یک و در دیدار با روسیه دو بر صفر شکست را پذیرفته است. این تیم قرار است پنجشنبه(فردا)، ساعت ۱۶ به وقت محلی مقابل مجارستان به میدان برود . این بازی آخرین دیدار این تیم در این مسابقات محسوب می گردد.

ایران در سال قبل مقام سوم این تورنمنت را به خود اختصاص داده بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.