شهر جدید پردیس؛ الگوی صنعتی سازی مسکن

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی شرکت شهر جدید پردیس شرایط ساخت مسکن مهر و وضع ساخت و ساز مسکن در این شهر را مبتنی بر الگوی صنعتی سازی اعلام کرد و گفت: نظارت عالی فنی برای روند فعالیت ها داریم.

به گزارش سرویس اقتصادیممتازنیوز، حسن اسفندیار در گفتگو با رادیو اقتصاد تاکید کرد : طرح مسکن مهر با هدف اسکان افراد و خانوارهای فاقد مسکن اجرا شده است و با ساخت مترو شهرجدید پردیس تقاضا برای تهیه مسکن مهر در این شهر بازهم بیشتر خواهد شد.

وی گفت : طرح مسکن مهر با ایجاد تعادل عرضه و تقاضای مسکن به ثبات نسبی قیمت ها کمک زیادی کرده است.

اسفندیار افزود : هدف دولت در طرح مسکن مهر برای خانه دار شدن کسانی است که فاقد مسکن هستند و هدف این نیست که کسی آن را بخرد و بفروشد ، خرید و فروش مسکن مهر مغایر قانون است.

معاون شرکت شهر جدید پردیس  اظهار داشت : در ساخت و ساز مسکن و تاسیسات زیربنایی و مکان های مذهبی و اموزشی ، صنعتی سازی در اولویت است و همه پروژه ها صنعتی سازی می شود و از فناوری های نوین برای سرعت بیشتر و کاهش قیمت استفاده می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید همزمان خدمات زیربنایی هم برای مسکن مهر فراهم شود ، گفت : در هر جا که مسکن مهر شهر جدید پردیس واگذار شده است دسترسی به این خدمات داریم و ۶بانک خصوصی و دولتی در شهر جدید پردیس فعال است ،
اداره مخابرات فضای آموزش ، مذهبی داریم و همه ستگاههای خدمات رسانی حضور دارند.

اسفندیار گفت : شهر جدید پردیس مبتنی بر فناوری های نوین است و تاکنون مراجعه ای برای شکایت از کیفیت ساخت و ساز نداریم و ما هم حداکثر توان نظارت فنی را داریم./عب


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.