شوت‌های راه‌دور بهترین‌روش برای گل‌زدن به استقلال

علی ابراهیمیان در مورد بازی تراکتورسازی با استقلال اظهارکرد: افزایش حساسیت بازی تراکتورسازی با استقلال در عملکرد بازیکنان تاثیر منفی گذاشته و به نوعی به ضرر تیم تراکتورسازی خواهد بود.

بازیکن سابق تیم‌های تراکتورسازی و ماشین‌سازی افزود: تراکتورسازی نباید وارد جنگ رسانه‌ای با استقلال می‌شد، زیرا این دقیقاً خواسته استقلالی‌ها بود و حاصل این مصاحبه‌ها جایگزینی تشویش و اضطراب به جای آرامش در اردوی تراکتورسازان خواهد بود.

وی به تجربه سال‌های حضورش در پیکان و سایپا پیش از بازی مقابل استقلال و پرسپولیس اشاره کرد و گفت: زمانی که با یکی از این دو تیم بازی داشتیم ذوالفقارنسب مربی وقت تیم ما، با روانشناسی حساسیت بازی را به حداقل می‌رساند و تفکرات وی سبب می‌شد که ما ازهیچگونه استرس مقابل استقلال و پرسپولیس نداشته و به همین علت همیشه مقابل این دو تیم نتیجه خوبی کسب می‌کردیم.

ابراهیمیان گفت: بازیکنان تیم تراکتورسازی باید آرامش خود را حفظ کرده و اسیر استرس نشوند، زیرا در هر صورت این تیم استقلال است که از بازی با تیم تراکتورسازی در تبریز وحشت دارد.

وی تصریح کرد: تیم تراکتورسازی از بازیکنان خوب و توانمندی برخوردار بوده و توانایی پیروزی بر تیم استقلال را داشته و من امیدوارم هر سه امتیاز این بازی به تیم تراکتورسازی تعلق گیرد.

کاپیتان سابق تیم تراکتورسازی از تماشاگران این تیم خواست در بازی مقابل استقلال خویشتن‌دار بوده و تنها تیم خود را تشویق نمایند.

وی تاکید کرد: تشویق تماشاگران سبب افزایش روحی تیم شده و شانس پیروزی تیم تراکتور را بالا خواهد برد، اما حرکات حاشیه‌ای می‌تواند ضمن از دست دادن شانس برد در این بازی، محرومیت از بازی‌های خانگی را به همراه داشته باشد.

ابراهیمیان که هم سابقه گلزنی به استقلال و هم به مهدی رحمتی را در کارنامه خود دارد، بهترین روش برای زدن گل به استقلال را شوت‌های راه دور و استفاده از نقاط کور دروازه می‌داند.

وی در این مورد می‌گوید: رحمتی در دفع توپ‌های قوسی با مشکل همراه بوده و تسلطی بر نقاط کور دروازه ندارد و بازیکنان تیم تراکتورسازی می‌توانند با این روش دروازه رحمتی را بگشایند.

وی همچنین بر استفاده از شوت‌های راه دور تاکید کرد و افزود: رحمتی نشان داده است که در دفع شوت‌های راه دور مشکل داشته و در سابقه خود گل‌های خوبی از راه دور دریافت کرده است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.