شوراها باید تهدیدهای شهری را به فرصت تبدیل کنند

۱۳خردادماه،

قائم مقام ستاد خدمتگزاران آبادانی وپیشرفت گفت:کاندیداهای شوراها باید بتوانند از ظرفیت و پتانسیل‌های شهری برای ابادانی و پیشرفت استفاده کنند و این امر میسر نمی‌شود مگر اینکه کاندیداها از شهر شناخت کافی داشته باشند..

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران،محمود صابر همیشگی قائم مقام ستاد خدمتگزاران با اشاره به جایگاه شوراها در ارتقاء زندگی شهری شهروندان و حل مشکلات  و معضلات شهری گفت : شوراها علاوه بر آنکه باید مسائل و مشکلات شهروندان را ساماندهی کنند بایدقادر باشند مدیریت صحیح  را نیز در شهرها اعمال کنند.

وی افزود:در شهری مانند تهران پتانسیل‌های فراوانی در بخشها و مناطق آن نهفته است که اگر این ظرفیت ها درست رصد شود می‌تواند زمینه توسعه شهری را در آن مناطق به همراه داشته باشد.

این نامزد شورای اسلامی شهر تهران با سابقه مدیریت  در حوزه های شهری همچون فرمانداری شهرری را که در کارنامه خود دارد افزود : شناخت مسائل و مشکلات شهری و ارتباط  مستمر با شهروندان می تواند بهترین کلید حل مشکلات شهری باشد..

قائم مقام ستاد خدمتگزاران آبادانی وپیشرفت تجربه و نگاه موشکافه به مسائل را برای کاندیداهاضروری دانسته افزود : پیچیدگی‌های شهری در شرایط کنونی بار مشکلات را مضاعف ساخته است، بنابر این اگر اعضای شورا بتواند با تدبیر لازم از اشخاص متخصص حوزه شهری در کمسیون‌های تخصصی بهره‌مند شوند،می‌توانند در تصمیمات شورایی نیز برای مشکلات راهکار های علمی و کاربردی و مبتنی  بر واقعیت ارایه دهند.

صابر همیشگی با اشاره بر تعامل اعضای شوراها با شهروندان گفت : تا زمانیکه مدیریت شهری نتواند تعامل مثبتی را با شهروندان برقرار کند نخواهد توانست مشارکت شهروندان را نیز در اجرای پروژه‌ها ر با خود همراه کند، چرا که شهروندان سرمایه‌ها و صاحبان شهر می باشند.

قائم مقام ستاد خدمتگزاران آبادانی وپیشرفت  خاطر نشان کرد: فرصت‌های شهری و تهدیدات در شهر ها بسیار است اینکه شوراها بتواند از بار تهدیدات کاسته و از فرصت هابه بهترین شکل ممکن استفاده کنند  قادر خواهند بود شهر را در مسیر آبادانی و پیشرفت قرار دهند .


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.