شورای شهر برای رفع مشکلات به ایده‌های دانشجویی توجه کند

اردیبهشت ۱۴۰۳

“دبیر سابق دفتر تحکیم وحدت” گفت: امروز شورای شهر برای توسعه همه جانبه شهری و حل معضلات موجود نیازمند استفاده از ایده‌ها و برنامه‌های نخبگان و دانشگاه است.

مهدی امیریان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه تشکل‌های دانشجویی در این چند سال اخیر نتوانستند به درستی در حوزه‌های اجتماعی نقش خود را ایفا کنند، اظهار داشت: شورای شهر یکی از حوزه‌های مهم در حل معضلات اجتماعی است که تا امروز دانشگاهیان و شورای شهر به اهمیت تعامل برای رفع مشکلات موجود در شهرها پی نبرده‌اند.
 
وی به شأن والای دانشجویان و عاری بودن از حس قدرت‌طلبی، شهرت‌اندوزی و دوری از منافع حزبی اشاره کرد و گفت: امروز شورای شهر برای توسعه همه جانبه شهری و حل معضلات موجود باید از برنامه‌های نخبگان و دانشگاهیان استفاده کند.
 
این فعال دانشجویی نقش رسانه‌ها را در ایجاد تعامل میان دانشگاهیان و شورای شهر اثرگذار دانست و گفت: باید توجه داشت که رسانه‌ها نیز نتوانسته‌اند در برقراری ارتباط میان تشکل‌های دانشجویی و اعضای شورای شهر به خوبی عمل کرده و تأثیرگذار باشند.
 
دبیر سابق دفتر تحکیم وحدت در پایان خاطرنشان کرد: تشکل‌های دانشجویی با توجه به ویژگی‌هایشان می‌توانند بی‌پرده مطالبات مردم را به مسئولان در حوزه‌های شهری و کشوری انتقال دهند، و خود نیز بازوی پیگیری این مطالبات طبق وظایف قانونی تعیین شده شورای شهر باشند.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.