شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: حضور در دور دوم انتخابات، تکمیل حلقۀ اقتدار ملی است

خبرگزاری آریا – شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در آستانۀ برگزاری مرحله دوم نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی با صدور اطلاعیه ای؛ از تمام مردم بصیر و ولایت‌مدار ایران اسلامی درخواست کرد تا در روز جمعه ۱۵ ادیبهشت با حضور مجدد خویش در پای صندوق‌های رأی، برای تکمیل نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی، بار دیگر حماسه‌ای جاویدان خلق کرده و با آرای آگاهانه و هوشمندانه خویش تیرخلاص بر پیکر استکبار جهانی و اذناب داخلی‌اش وارد کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است:
ملت هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی بار دیگر با درک موقعیت حساس ملی و بین‌المللی خویش در سطح جهان، با انتخاب افراد اصلح و دلسوز برای نظام ومردم، اقتدار، عزت و عظمت خلق شدۀ خود در دور اول انتخابات را تکمیل کنند.
در ادامه این اطلاعیه آمده است:
کشور ما در حال حاضر در فضای بین‌المللی و در شرایط خاصی از نظر فشارهای سیاسی داخلی و خارجی قرار دارد. انتخاب نماینگان اصلح برای راهیابی به مجلس شورای اسلامی که به عنوان نهادی قانونگذار و بنا به فرمایش حضرت امام (رضوان الله علیه) “مجلس در رأس امور است” ، از سوی مردم آگاه ایران اسلامی می‌تواند پاسخ محکمی به یاوه‌گویی‌ها و تبلیغات و تحریم‌های یکجانبه وغیر منطقی آمریکا و اروپا باشد.
دشمن تصور می‌کند با حربه تحریم‌های اقتصادی و سیاسی و ترور می‌تواند عزم ملت ایران را در راه آرمان‌های انقلابی اسلامی سست کند، اما این مردم همانطور که به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال قبل و دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی لبیک گفته و حضور پرصلابت خویش را در حمایت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن نشان دادند دیگر بار نیز با شرکت یکپارچه و متحد در انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۵ اردیبهشت مشت محکمی بر دهان ائتلاف شیطانی استکبار جهانی و همۀ بدخواهان خواهند زد.

این اطلاعیه می‌افزاید:
حضور مردم در پای صندوق‌ها “رأی به ولایت‌مداری” است.
حضور مردم در پای صندوق‌ها ” رأی به مسیرروشن شهدای هسته‌ای” است.
حضور مردم در پای صندوق‌ها ” رأی به بی‌اثر بودن تحریم‌ها” است.
حضور مردم در پای صندوق‌ها ” رأی به ایستادگی و اقتدار و عزت ایران اسلامی” است.
در پایان این اطلاعیه؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بار دیگر از مردم فهیم، متدین و انقلابی ایران اسلامی می‌خواهد، تا با حفظ وحدت حول محور ولایت؛ بینش اسلامی ـ انقلابی خویش را در روز ۱۵ ادیبهشت ماه در پای صندوق‌های رأی به اثبات رسانده و با رأی آگاهانه خویش، نمایندگان بابصیر و ولایت‌مدار را برای حضور در مجلس شورای اسلامی انتخاب نمایند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.